"vetintehurmanblirmedlem" nu skämde du ju nästan ut dig mer än vi gjort ( tyvärr ) ! Att du inte vågar visa vem du är gör ju att du handlar bland det riktiga bottenskrapet som endast innehar rädsla då denne inte ens "vågar" ange ett riktigt namn på ett helt ofarligt forum !? Fegis gå o lägg dig..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Rensat bort en del trådar
Collapse
X
-
Kungens kompis, kommentarerna som handlar om filmen gäddfeber står kvar i tråden om filmen. Däremot så har jag rensat bort inlägg som handlar om Buster som person, tjafs om nedladdning av filmen osv
Kungen, du får ha vilka åsikter som du vill. Jag har också mina åsikter och "regler" för hur jag driver Fiskesnack.com på min fritid.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Allvarligt, ta alla åsikter om varandra via PM är ni snälla.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Kommentera
-
Kungen (rötägget)
Bra att jag får ha vilka åsikter jag villl, då ska jag ta tillfället i akt och fråga dig: Ser du någon dubbelmoral i det här som du skrivit?
"Att piratkopiering förekommer och att varenda film som gjorts ligger på nätet är ju inte direkt någon hemlighet. Däremot kanske man inte ska uppmuntra kopiering via ett offentligt forum. Dom som vill ladda ner filmer vet förmodligen att man kan hitta det mesta på DC++, Kazaa eller BitTorrent."
Det var hänvisnigen till att alla poster skullle bort från gäddfebertråden...
Men det roliga kommer först man hitttar trådar där samma visa man säger något i stil med
"Hittade 2 stycken karpfilmer i SVCD-format på DC++ idag. Om någon mer är intresserad heter dom:
Still Water Waggler - FPDVD0059
Carp from the start - FPDVD0055"
hmm... Tror att det är denna dubbelmoral som försöker belysas=)
Jagvetejhurmanblirmedlem: Vilken tur att du inte är en sådandär fördumsfull, trångsynt människa. De finns det redan för många av...
Kungenskompis: Tyvärr kan man inte lägre se vad som skrevs tidigare...
Catch and Eat: Oki, det där hade jag missat.
Rasmus: tackar så mycket för att du ger mig Rötäggs stämpel efter att ha läst några inlägg jag skrivit, nu vet du förmodligen exact vem jag är...
Förutom ett litet spel om vad ett personangrepp igentligen är tycker jag att jag uppför mig tämligen dräglit!?
Kommentera
-
Andreasee
Andrease är mitt nick men loggas ut innan jag hinner skicka meddelandet
Försök tänka er in i Bergmans situation lite, han starta ett forum på sin fritid som en kul grej och för att vi fiskare ska ha någon stans att utbyta idéer och tips med varandra, 1000tals medlemar och oändligt med inlägg att se över och redigera. Om du tänker efter lite så är det ganska irriterande om sen 10 av 100 trådar spårar ur totalt och måste övervägas vilka inlägg som ska tas bort och inte, så du borde kanske ha lite överseende med att allt bergman & co gör inte kan göra alla nöjda och sluta klaga o vara glada.
Vetejhurmanblirmedlem du kan ju dra någon annan stans istället om du ska vara på det sättet, sitta o snacka skit om folk o skylla på att du inte vet hur man blir medlem, patetiskt. Dessutom snacka skit om alla som vill gå fiskeinriktat gymnasium gör ionte saken ett dugg bättre.
Anders vågar ju stå för vem han e så han e inte anonym som du, så gå du osså fram och visa vem du är istället för att vara kaxig framför skärmen.
Påtal om personangrepp borde elanens inlägg också tasbort, och även vetejhurmanblirmedlems kanske...
Kommentera
-
Andreasee
andrease igen
glömmde en sak... Har inte startaren (du bergman) ansvar för allt som skrivs på forumet? alltså får du stå som ansvarig för allt som skrivs här?
Ungefär som de som finns inom alla tidningar som står för annsvar vad som skrivs där, alltså måste du radera allt som är olagligt?
Kommentera
-
"Däremot kanske man inte ska uppmuntra kopiering via ett offentligt forum"
Kungen det är just kanske därför dem trådarna har plockats bort.
Vi moderatorer försöker att göra så gott det går med att hålla en bra nivå på vad som skall tillåtas och inte... Gränserna kan vara väldigt svåra för oss moderatorer att hålla precis lika. Ibland väljer man att ta bort ett inlägg nästa gång kanske man låter det vara ifall den snuddar på gränsen.
Du kanske skall prova och starta ett eget forum där du skall ha dina regler och försöka att se till att alla lyder och följer dessa.
Om du nu inte vill besöka denna sida i framtiden är ju helt upp till dig... Fast jag betvivlar stark att du inte kommer att göra det.
Kommentera
-
Andreasee, precis. Iom att min fritid inte räcker till för att lusläsa varenda inlägg så kommer tyvärr en del bra inlägg försvinna ur trådar när någon spårar ur. Säg att en tråd har 50 inlägg varav 10 ska tas bort ... antingen tar man bort hela tråden eller så får man gå in och editera/radera post för post som är mycket tidsödande. Då jag har ont om tid så blir det tyvärr så att jag hellre rensar lite för mycket än lite för lite.
Det är iofs inte olagligt att ladda ner film och musik för privat bruk. Vad som menas med privat bruk kan man läsa mer om om man vill. Att sprida filmen/musiken vidare är dock inte ok ... den som är mer nyfiken på lagen kan läsa lite här:
Kungen, det inlägget du hänvisar till är iofs ganska gammalt men jag kan erkänna att det kanske inte var så smart av mig att posta det inlägget. Nu är det (och en del andra inlägg också för den delen) raderade. Dina personangrepp är dock inte accepterade så du får mer än gärna pysa vidare till någon annan hemsida.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Berget999Jag är kluven vart jag ska sitta på morgondagens premiär ismete tur. Ge gärna tips på vart ni hade satt...1 Foto
-
Kanal: Om Fiskesnack.com
2025-12-29, 19:08 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
100 svar
31 272 visningar