Sidan är seg+varför hoppa till sista inlägget? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sidan är seg+varför hoppa till sista inlägget?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag sitter på en BRA lina och tycker inte att sidan är seg. Snarare tycker jag att den är bättre än många andra forum.

Min browser hänvisar alltid till första posten på varje sida. Utom i "vilken låt" tråden där jag kommer till senast skrivna när jag klickar last page...

Kommentera

Viss seghet finns ibland när man laddar första sidan, när man väl gjort det funkar det oftastbra .. dock så tycker jag att med så många medlemmar och med en gratis lösning så är det riktigt snabbt. Med tanke på att den bara sitter på 1 mbit gör mig verkligen imponerad att det ens funkar så bra. Det klart att det vore trevligt med en snabbare lina, men fortfarande är det svårt att få det gratis :/

Kommentera

jag visste inte att det var en gratistjänst, med tanke på det så är sidan hyffsat snabb. jag har också schysst lina BBB 10mbit fiberLAN.

men fixa till det där hoppandet för det suger rejält. om sidan var väldigt snabb så skulle det inte spela någon roll men nu är den inte sådär jättesnabb direkt.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
        94 svar
        29 321 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Classe69  
        Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
        13 svar
        1 554 visningar
        0 gillar