fiskesnack har gått och blivit seg. sidan tar lång tid att ladda och både fotoalbummet och forumet är segt. när jag ändå håller på måste jag fråga varför det automatiskt hoppar till sista inlägget i en tråd man aldrig har besökt? det normala är ju att första gången man klickar på en tråd så kommer man till första inlägget men om man besöker en tråd man redan har besökt förut så hamnar man på sista. varför är det inte så?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sidan är seg+varför hoppa till sista inlägget?
Collapse
X
-
Upplever INTE att fiskesnack är speciellt segt, tycker faktist att det är relativt snabbt om man gämför med andra liknande forum.. inget att klaga på.
Men grejen att det av sig själv alltid hoppar till det sista inlägget på sidan kan jag inte förstå? Av vilken andledning är det inställt så, man måste ju då oftast scrolla upp minst ett par meddelanden, om itne hela sidan..
><(((*>
Att det automatiskt hoppar till sista inlägget är väldigt störande, men tror det var någon som visste hur man fixa det!?
Det farliga är ju inte att den hoppar ner direkt, utan när man tror att hela tråden är laddad och scrollar uppåt, såhoppar den ner för 3-4 gg
Kommentera
-
Med tanke på vilka resurser som Bergman har till sitt förfogande så är det här en kanonbra sida.
Det är väldigt stor skillnad på "segheten" beroende på när man går in på den.
Är det många inne samtidigt så kan det vara lite segt innan förstasidan är laddad
men sen flyter det på bra...
Bra jobbat Bergman...There's only a thin line between standing on the shores fishing or looking like a complete idiot...
Kommentera
-
Vad trycker ni på att det hoppar till sista inlägget? För mig är på det viset att:
- trycker jag på namnet på tråden går jag till början av tråden
- trycker jag på kvadraten med pil neråt går jag till första nya posten för dagen
- trycker jag på kvadraten med pil åt höger går jag till den sista posten i tråden
Och det har funkat för mig så hela tiden.Tight lines!
CDan
Proffs på att lära masken att simma.
Kommentera
-
Jag får det att fungera genom att göra följande:
Klicka på sök: » Threads from last xx days
Då får ni upp dom trådar som ändrats sedan vald tid.
De som är markerade med fetstil är olästa.
När jag klickar mig vidare ( jag kör oftast med högerklick och väljer öppna i nytt fönster eller ny flik i Firefox) så öppnas tråden medförsta inlägget synligt.
Det funkar för mig i olika datorer med både i Firefox och Explorer.
Om jag därimot klickar på snabblänkarna till höger på första sidan
hamnar jag på sista inlägget i tråden.
kalleh
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
94 svar
29 269 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()