Ursprungligen postat av ;)
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Mest/minst irriterande avatar...
Collapse
X
-
Smygarna
oki stitzo då missförstod vi varann, trodde du menade att samma person satt vi en dator och lekte scitzsczsczscofren (kan inte stava det). Skol-IP är det, Sportfiskeakademin, men nu har vi väll ändock skött oss va!? Har rett ut det Hela med Flode nu, han visade sig vara lite klippskare via MSN än fiskesnack=P
Kommentera
-
Aj-faan då va man avslöjad dåUrsprungligen postat av HejanSpYke - I definitely would.. (nej, jag är inte gay, jag snackar om ifall hans avatar vore en separat varelse, skild från honom)
Vilka är era "favoriter"?
.. ok de e inte jag på bilden ...
Annars så diggar jag kenta_85 ... vet inte varför... Och jag är INTE gay jag heller.
Hundersmarck e ju skön .. som sagt bilden speglar innehållet på de flesta av hans inlägg, fast ibland lyckas han vara klockrent rolig
Kommentera
-
bocka i "Show Avatars" och sparakalleh
Kommentera
-
Tack!Ursprungligen postat av kallehhttp://www.fiskesnack.com/forum/prof...do=editoptions
bocka i "Show Avatars" och spara
Det var så man blev av med dem.
Kommentera
-
Min bild skapades i en svettig fotostudio 1989, då Europe toppade listorna och brudarna skrek efter pudelfrillorna på stan.
Sommaren -92 jobbade jag på brandkåren och under en övning i en övertänd barack hände det oundvikliga... hade liksom inte en tanke på håret som stack ut utanför friskluftsmasken och när jag kom ut ur baracken såg jag ut som en neger... krulligt, kort och totalt raserad pudel... bara att klippa sig på stört (middagsrasten) och sen den dagen har inte en enda brud visslat efter mig...
-Det går aldrig, han é ju stor som en gammelgädda!!!
-Han ska in, och det VET DU!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av furanMin bild skapades i en svettig fotostudio 1989, då Europe toppade listorna och brudarna skrek efter pudelfrillorna på stan.
Sommaren -92 jobbade jag på brandkåren och under en övning i en övertänd barack hände det oundvikliga... hade liksom inte en tanke på håret som stack ut utanför friskluftsmasken och när jag kom ut ur baracken såg jag ut som en neger... krulligt, kort och totalt raserad pudel... bara att klippa sig på stört (middagsrasten) och sen den dagen har inte en enda brud visslat efter mig...

hehe, att först ha allt och sen ingenting måste varit ett hårt slag.BJ@
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Berget999Jag är kluven vart jag ska sitta på morgondagens premiär ismete tur. Ge gärna tips på vart ni hade satt...1 Foto
-
Kanal: Om Fiskesnack.com
2025-12-29, 19:08 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
100 svar
31 375 visningar