Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ?

Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Originally posted by Bergman
    PDF-filer tar ju ingen nämnvärd plats ... men ... enklare om man gör det som poster i forumet så blir det sökbart. Däremot kan man göra en snygg sida med länkar till alla de bästa trådarna.
    En FAQ kanske skulle kunna vara något också.

FAQ (Frequently Asked Questions)
    dvs en lista med frågor och svar på vanliga frågor som ofta ställs.
    Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.

Kommentera

En FAQ finns ju, har funnits ett bra tag =)

Kommentera

Under fotoalbum så tycker jag det borde finnas en funktion som visar sig när man är inloggad.

Kan ligga brevid [Kommentarer] och heta [Mina bilde]

Det blir mycket enklare att redigera och ändra när dom är samlade på ett ställe.

Visst kan man köra via användarlistan men jag tycker "MIna bilder"-förslaget är vettigt.
        Du avgör.
        Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.

Kommentera

Jag tycker man kunde haft fakta om olika drag som folket andvänder både lågpris och högprisdrag

Kommentera

Kanske nån som redan har påpekat det
            Men en enklare inloggning så man kan logga in utan att man måste skriva i forumet
            Stay Hungry....

Kommentera

Jag saknar ett forum för Sveriges kust där tävlingar, "isinfo, "nappläget" mm skulle kunna diskuteras

Varför inte dela upp Sveriges kust i delstreckor. Inlandet skulle man då ochså täcka genom de olika delstreckorna. Norrland, Svealand mm är ochså tänkbara indelningar. För att speca mera exakt var man befinner sig så skulle man kunna utnyttja rubriken tex Umeå, "vadman vill säga".
              Rocka fett & pimpla försiktigt

Kommentera

Bar förslag TOMPE

Kommentera

Blir det inte lite väl mycket forumskategorier om man gör som du säger ? Eller menar du att man ska ha en tråd för varje del ?

Går utmärkt att lägga upp trådar under "Fiskevatten & hotspots" fast det kanske är för specifikt ?
                  C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                  Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                  Fiskesnacks regler hittar ni Här
                  Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Blir det inte lite väl mycket forumskategorier och det håller med om. Hur man skall göra det rent programmässigt kan jag inte.
                    Jag menar att tex en sträcka från tex Gävle till Sundsvall är ett område. Stockholm är så stort att det skall vara ett eget område. Göteborg till Norska kusten ett tredje område. Delningen skulle man kunna göra med kartan eller enl. önskemål.

Tittade på "Fiskevatten & hotspots" skulle man kunna lägga in streckorna där som "underrubriker"?
                    Rocka fett & pimpla försiktigt

Kommentera

Att göra underrubriker där är fritt fram att skapa för de som vill. Men jag tror att det är för få här ännu för att utnyttja små regioner som forumskategorier
                      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                      Fiskesnacks regler hittar ni Här
                      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      94 svar
                      29 174 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Classe69  
                      Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
                      0 svar
                      147 visningar
                      0 gillar