Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Brainstorming ! Vad skulle du vilja ha på FiskeSnack.com ?

Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • tycker det vore bra med en PM knapp vid komentarerna om bilder... känns lite fånigt att använda komentar systemet som en chatt, sen är de tju itne säkert att personen som skrev en komentar kollar på bilden igen och då ser han inte svaret...

    en annan sak, jag ser att forumet är exakt likadant (nån standrad typ) som sweclockers.com och nordichardware och även mång aandra... dom har en sökfunktion högst upp till höger. det skulle vara rettså bra här med faktikst.
    Senast ändrad av benji; 2004-01-26, 14:56.

    Kommentera


    • Jag tycker det kanske borde finnas en 'keyword rad' i bild banken så man kan hitta mörtstugor, harrflugor eller vad man nu letar efter. Utrustning är litet 'vitt' om man så säger.

      För övrigt anser jag detta site vara farligt och beroende framkallande.

      Kommentera


      • bergman: jo fast jag tycker det e bra som dom har det på fiske.nu även om jag tycker det är bra med ett forum också,
        Tube for life

        Kommentera


        • kom på en grej till, skulle vara skönt med en nästa och föregående knapp i fotoalbumet, annars måste man klicka bakåt och nästa bild, bakåt och nästa bild- så det skulle bli skönare med en nästa som man bara klickar på så komemr nästa bild inom kategorin upp

          Kommentera


          • Originally posted by benji
            tycker det vore bra med en PM knapp vid komentarerna om bilder... känns lite fånigt att använda komentar systemet som en chatt, sen är de tju itne säkert att personen som skrev en komentar kollar på bilden igen och då ser han inte svaret...

            en annan sak, jag ser att forumet är exakt likadant (nån standrad typ) som sweclockers.com och nordichardware och även mång aandra... dom har en sökfunktion högst upp till höger. det skulle vara rettså bra här med faktikst.
            Det finns redan en sökfunktion. Sedan är det ingen standard det är ett forum kodat i PHP (ett scriptspråk för webben) som de säljer färdig till folk.
            Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.

            Kommentera


            • aja ok men nästa/föregående knapp och pm knapp till galleriet borde fixas!

              Kommentera


              • Ska försöka ordna så man kan söka på fler saker så som hemort bland medlemmarna m.m.
                C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

                Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                Fiskesnacks regler hittar ni Här
                Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

                Kommentera


                • Till Chatten, det vore trevligt om man kunde ha ^G alt. wav när någon loggar på (optional!). Då kan den vara i bakgrunden och man kan byta fönster om man vill prata.

                  Kommentera


                  • Någon som har några nya revolutionerande idéer så är det bara posta.
                    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

                    Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                    Fiskesnacks regler hittar ni Här
                    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

                    Kommentera


                    • När jag kommer in på fiskesnack så tittar jag i princip bara på de senaste trådarna i den blåa rutan på förstsidan. Jag tror att de flesta gör samma sak. Det fungerade bra för ett tag sen. Det tog nästan en dag för en rubrik att försvinna från första sidan.

                      Men nu försvinner en rubrik på ett par timmar i "rusningstid", och sen du delade upp i två rutor (köp och sälj + vanliga) så känns det som det går ännu fortare.

                      Skulle du inte kunna lägga in en liten skrollbar i båda fönstrena så att man kan accessa fler rubriker från första sidan? Naturlivtvis inte alla, men i alla fall dubbel så många. Känns som det skulle vara en enkel och snygg lösning på fiskesnacks växtverk

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 405 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 147 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      336 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X