Sportfiskarna tar över Fiskesnack.com - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sportfiskarna tar över Fiskesnack.com

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Fonzie Visa inlägg
    Innebär Sportfiskarna's övertagandet av fiskesnack.com att sidan blir en officiell kommunikationskanal och bollplank mot organisationens medlemmar och sidans forumdeltagare?
    Jag flyttade in din fråga till denna forumtråd då fler person kanske undrar samma sak och då är det bra att ha frågorna och svaren samlade på samma ställe.

De officiella kontaktvägarna till Sportfiskarna är tillsvidare de som står angiva på http://www.sportfiskarna.se/Om-oss/Kontakt

Framöver kommer kontaktformuläret här på Fiskesnack.com omarbetas och då kommer vissa frågor styras till Sportfiskarna och annat till den/de som arbetar med Fiskesnack.com.

Allmänna diskussioner om Fiskesnack.com och/eller Sportfiskarna får ni självklart fortsätta ha här i forumet.
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Hvad vilja Sportfiskarne?
      Ursprungligen postat av Silverfisk Visa inlägg
      Jag är alltid skeptisk när ett företag eller organisation går in och tar över något som drivs idéellt och som har mycket högt i tak och är reklamfinansierat, vilket jag gillar med fiskesnack. Ofta har man ett syfte. Vilket?

Vi håller tummarna för att min skepsis inte är befogad.

(man skall inte måla fan på väggen i förtid. Men en liten djävul kan man alltid klistra upp )

Ursprungligen postat av Fonzie Visa inlägg
      Innebär Sportfiskarna's övertagandet av fiskesnack.com att sidan blir en officiell kommunikationskanal och bollplank mot organisationens medlemmar och sidans forumdeltagare?
      En bra och berättigad fråga. Varför man tagit över forumet kan i alla fall inte jag utläsa av den här artikeln.
      Rimligen är övertagandet av lansets största diskussionsforum för sportfiskeintresserade en noga genomtänkt sak som man har klart definierade syften med. Varför har man inte redovisat dessa?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
      94 svar
      29 146 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Classe69  
      Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
      0 svar
      139 visningar
      0 gillar