Jag lägga till:
Filmen utspelas i någon obskur verkstad där en del gummibeten producerades i stora mängder. Gummibeten med hög igenkänningsvärde påstås det. Skulle det inte varit gummibeten på tork så skulle jag tippat på en crystal meth labb i Colombia.
Iaf hoppas jag att det var bara trailern- här finns material till en episk thriller, globalare än hela Bourne conspiracyn: från tjuvfiske i Ålands nyckfulla fiskevatten, till knarkskandaler på fartyg i internationella vatten, till hemliga kemilabbar i Sri Lankas mörka djunglar. Dessutom verkar ligan har kommit över mysteriös svensk high-tec som möjligen blev fullständig till intet gjord. För att undanröja bevis? För att tekniken var för farligt för att spridas i världen? Vi vet inte!
Men vi vet att en person som älskade att står i ljuset har försvunnit i skuggan....
Biotime!
Lägg till kanalgratis dramatiska och storslagna "sagan om ringen musik" så har vi en storfilm
Men likväl så hade det varit fint med att få tillbaka originaltråden med tanke på vilket inflytande KG har på framtidens sportfiskare. Admins, vad händer? =)
Kommentera