Fiskesnack.com inför registreringskrav - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskesnack.com inför registreringskrav

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Marcus Häggström
    Det är väl mest catch/realease v/s inte catch/realease som spårat ur eller?
    Ja det har du helt rätt i, men även hur folk behandlar fisken.. håll den inte så, gör si, gör inte så bla bla bla... Har spårat ur helt oxå

Kommentera

Ursprungligen postat av Alessandro
      Min fråga är varför nu helt plötsligt en massa gäster dykt upp?
      Vart har ni sett dessa gäster ? Det ska inte gå att skriva i forumet som gäst längre om jag nu inte lyckats missa att spärra någon viss kategori. Tipsa mig gärna med en länk till en tråd där gäster skrivit.

Om man raderar en användare som skrivit inlägg i forumet så förvandlas hans/hennes inlägg till "gäst"-inlägg.

Besöksstatistiken har gått upp, antalet nya medlemmar ökat, antalet skräpinlägg minskat så visst har registreringskravet gjort nytta även om det ultimata hade varit att ha forumet helt öppet. Tyvärr så fungerar det inte så bra då det alltid finns folk som vill förstöra ...

Måste även försöka få stopp på dessa spam-robotar som är inne och kluddrar i forumet titt som tätt. Tyvärr vet jag ingen enkel lösning men tills vidare vore det kanon om ni bara kan tipsa om spam-inläggen så vi kan radera och banna användarna och inläggen.
      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
      Fiskesnacks regler hittar ni Här
      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ursprungligen postat av Bergman
        Måste även försöka få stopp på dessa spam-robotar som är inne och kluddrar i forumet titt som tätt. Tyvärr vet jag ingen enkel lösning men tills vidare vore det kanon om ni bara kan tipsa om spam-inläggen så vi kan radera och banna användarna och inläggen.
        vBulletin har nog stöd för stop av bot:ar.. Borde finnas någon möjlighet att via admingränssnittet aktivera bild-verifikation vid inloggningen, det stoppar iaf de flesta bot:ar.

Under denna länk står det lite om vilken version som har det bästa anti-spam stödet.
        [FONT=Courier New]Är det inte restskatt så är det förstoppning.. Riktigt glad får man aldrig va..[/FONT]

Kommentera

Finns nog flera som jag inte hittar?
          En del forum har karantän, dvs, 5 första inläggen måste godkännas av moderator, arbetskrävande, javisst.
          Senast ändrad av Alessandro; 2006-10-10, 20:41.
          How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Vad som glöms bort är att när man registerar sig så bör man fylla i så mycket info som möjligt. Och lägg ner alla löjliga nicknames. Regga er med erat namn och fyll i hur gammal ni är och var ni bor osv. Jag tycker personligen det är trevligare och mer ärligt att regga sig så korrekt som möjligt.

Kommentera

Ursprungligen postat av Alessandro
              http://www.fiskesnack.com/forum/showthread.php?t=22054
              Finns nog flera som jag inte hittar?
              En del forum har karantän, dvs, 5 första inläggen måste godkännas av moderator, arbetskrävande, javisst.
              Hoppsan, hade visst missat hela Köp/sälj-delen men det ska vara åtgärdat nu. Om ni hittar gästinlägg någon annan stans får ni gärna meddela mig.

Karantän blir tyvärr för mycket jobb för oss moderatorer.
              C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
              Svar på vanliga frågor hittar ni Här
              Fiskesnacks regler hittar ni Här
              Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Bra, jag förstår det blir mycket jobb med karantän, så jag tycker vi kör på i samma sätt.
                How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Ursprungligen postat av Drille
                  Bra!

Hoppas vi slipper skitsnack nu.
                  Trevligare stämning på forumet behövs.
                  Jag hoppas verkligen inte allt skitsnack försvinner nu. Det tror jag inte heller det gör Lite skitsnack och konstruktiv kritik (elak) tycker jag är det som gör det hela intressant. Fiskesnack är perfekt som det är. Bra jobbat Bergman och alla ni andra. Det gäller att balansera det hela. Vilket sköts utmärkt. Däremot är jag trött på alla som klagar på forumet och stämingen.
                  Det är dagens härliga sanning!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                  100 svar
                  30 928 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Fiskefuralles  
                  Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                  13 svar
                  1 599 visningar
                  0 gillar