Smygreklam för hemsidor/butiker - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Smygreklam för hemsidor/butiker

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Smygreklam för hemsidor/butiker är EJ tillåtet

Så står det i Nikitas första post. Har man en tröja från tex Fiskekompaniet så är det, hur man än ser på det, smygreklam!

Kommentera

Ursprungligen postat av mandatory Visa inlägg
      Så står det i Nikitas första post. Har man en tröja från tex Fiskekompaniet så är det, hur man än ser på det, smygreklam!
      Speciellt om man innanför tröjan jobbar där.

Kommentera

Ursprungligen postat av mandatory Visa inlägg
        Det lär bli mycket att rensa i albumet. Och kvar finns ett mycket tråkigt sådant.

//Stefan
        Du kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.

´til things are brighter, I´m the man in black

Kommentera

Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
          Speciellt om man innanför tröjan jobbar där.
          Eller precis tvärtom, vem har inte kläder från företaget man jobbar på som man ibland "råkar" ha på sig under fisket. Kan lika gärna stå Volvo eller Arla på den tshirten...
          sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Rudan Visa inlägg
            Det lär bli mycket att rensa i albumet. Och kvar finns ett mycket tråkigt sådant.

//Stefan
            Han påstår inte att det ska bort. Han påstår att det är smygreklam och vill veta var gränsen går.

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
              Eller precis tvärtom, vem har inte kläder från företaget man jobbar på som man ibland "råkar" ha på sig under fisket. Kan lika gärna stå Volvo eller Arla på den tshirten...
              Ja men nu är inte detta ett forum för fanatiska bilägare eller mjölkbönder.

Kommentera

Ursprungligen postat av Wreckbender Visa inlägg
                Ja MoDo är ju rätt dumt att sätta dit när det finns Frölunda,fast jag tycker det var rätt dumt att ta upp det som exempel.
                Helrätt där!!! MoDo - Vad är det?

Tacka vet jag Frölunda
                Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Rolig kvällsläsning det här måste jag säga.. Men nu tror jag att jag Zzzzzzzz

Kommentera

Ursprungligen postat av Mink!
                    Är din favorithobby att hitta motagrument eller? Vad argumenterar du för egentligen? Nikita skrev att det är förbjudet, då är det väl det oavsett, om hon inte vill förtydliga?

Det är ju inte så att man råkar ha sin arbetsgivares företags kläder på sig? Det är tvärtom, därför anses det ännu mer som marknadsföring...En ojävig person som äger ett spö säger "Detta är jätte bra tycker jag, och jag har använt det för detta o detta" är inte reklam. Men en jävig person som säger "Detta spöet är jättebra, och gör detta o detta" är reklam, just för att den är jävig. Hur många företagare skulle säga...det vi säljer är skit, gå till våran konkurrent.
                    Det jag argumenterar för att att du inte skall ta Nikitas formulering så bokstavligt!

Klart som fan man skall få ha vilka kläder man vill på sig när man fiskar ?

Spelar väl ingen roll om det är Fiskekompaniet eller Volvo som får "reklamen".

Jag menar vem är personen som börjar handla på Fiskekompaniet för han sett en person på Fiskesnack ha en sådan tröja?

Det kallar inte jag smygreklam (som Nikita ref. till) , isf skulle nästan varenda bild på hela FS inkluderas, och givetvis är det inte så.
                    sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Mink!
                      Är din favorithobby att hitta motagrument eller? Vad argumenterar du för egentligen? Nikita skrev att det är förbjudet, då är det väl det oavsett, om hon inte vill förtydliga?

Det är ju inte så att man råkar ha sin arbetsgivares företags kläder på sig? Det är tvärtom, därför anses det ännu mer som marknadsföring...En ojävig person som äger ett spö säger "Detta är jätte bra tycker jag, och jag har använt det för detta o detta" är inte reklam. Men en jävig person som säger "Detta spöet är jättebra, och gör detta o detta" är reklam, just för att den är jävig. Hur många företagare skulle säga...det vi säljer är skit, gå till våran konkurrent.
                      Och vad är vitsen med att leta upp en sån här gammal tråd om man inte vill argumentera. Det som du undrar över hade du kunnat PM:a direkt till Ansvarig. Och som jag skrev tidigare så hade vi nog fått höra om det skulle ha varit för mycket reklam.
                      Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      100 svar
                      30 965 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Fiskefuralles  
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      13 svar
                      1 603 visningar
                      0 gillar