Ursprungligen postat av N-R-G
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Smygreklam för hemsidor/butiker
Collapse
X
-
...och Nikitas är ju helt klart en reklambild för Normarks overaller liksom Wreckbenders är för aburullar. BANNA DOM DIREKT!Ursprungligen postat av Mink!Därför att Moderatorerna kanske har andra saker för sig än att leta igenom fotoalbumet 24-7. Ta t.ex. Mandatory och Flodebanans presentationsbilder. Ren reklam för Nash och Modo. Ingen moderator har åtgärdat något av detta, men enligt vad Nikita skriver är det förbjudet. Jag upptäckte tråden idag, därför jag skrev frågan i tråden.
Alla bilder med båtar och bilar, snacka om reklambilder! Fiskar med drag i munnen, folk som har en sovsäck enbart på bild, snacka om reklam.sigpic
Kommentera
-
..känns som att den här tråden har urartat och blivit en av de mest meningslösa på hela FS. Förslagsvis använder vi Forumet som vi alltid gjort och låter eventuella "övergrepp" utredas av villiga moderatorer.
Men visst, det kanske är bra att låta moderatorerna gå igenom alla 100 000 varianter kring vad som är, resp. inte är tillåtet, låt oss börja med Flodebananens Modo-avtar, är personligen lite nyfiken om den är tillåten....
Kommentera
-
ha ha ha!!! åter igen en idiottråd!!! samma resonemang om vilka bilder som är fiskerelaterade och inte!!! jag efterlyser någon form av konsekvens. annars kommer detta att orsaka en hel del missämja och otrevligheter medlemmar emellan (det har redan hänt, som alla själva kan se!!!). ska man ha massa regler och förordningar så måste dom vara helt glasklara. annars kan jag personligen tycka att det börjar bli förmycket förmynderi här på FS, vad fan! regler hit och dit. det finns lagar som gäller. är det inte bättre att bara slappna av lite? ha en funktion där medlemmarna får rösta bort bilder och inlägg isåfall. det blir i alla fall demokratiskt. om man nu är så djävla nojjig...
vilken gäller?
- vi tar bort dom bilder och inlägg vi inte gillar, helt godtyckligt, vare sig dom är lagvidriga eller inte.
- vi tillåter allt det våra annonsörer godkänner.
- vi tillåter allt som inte är olagligt.
- vi låter medlemmarna bestämma, för det är ju ändå dom som är forumet.
kom nu inte med en massa dravel om att det är svårt hit och dit, och att ingen är perfekt och att det är bökigt att hålla koll osv osv vi vet detta.. men om det är så djävla bökigt och det blir så mycket missämja, så har ni förmodligen i er välvilja gjort ett misstag (inte konstigt, det gör faktiskt alla).achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
Skojar du eller?Ursprungligen postat av Mink!Där har du fel, där är ett bivvy och en säng också:P Jag säger ju att jag själv isf har brutit mot regeln. Det är ju precis därför jag frågar.
Jag ser inte problemet
Klart man måste få visa eller skriva om vilka prylar man använder som privatperson? (Om man nu har ett stort behov av det)
Är man sedan helsponsrad och sitter och skriver väldigt lojalt såvisst, men det måste man ju köpa?
Man kan ju faktikst inte bestämma vad en annan person tycker, även om det är uppenbart ibland?sigpic
Kommentera
-
Du kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.
´til things are brighter, I´m the man in black
Kommentera
-
det finns nu en omröstningstråd i ämnet!!! passa på att visa vad ni tycker.achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
I vaddå? Att Flode håller på MoDo?
Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
100 svar
30 944 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg