Ursprungligen postat av Flodebanan
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Smygreklam för hemsidor/butiker
Collapse
X
-
Jag hade läst hela tråden. Läsning är inte nåt av mina större problem. Frågan är hur självklara saker man behöver ta upp?Ursprungligen postat av Mink!Du borde nog också läsa hela tråden innan du kommenterar.
Bla. står det ju i forumsreglerna att man inte får skriva kränkande saker om varandra. Hur menar Bergman då? Jag känner att jag måste ha en specifik lista på exakt vad som menas så jag inte gör fel...
Det står även att man ska använda smileys med måtta. Hur många är det exakt? Jag vill gärna ha svar på det så jag inte gör fel...Senast ändrad av KG?; 2008-01-04, 07:11.
Kommentera
-
Precis vad jag menar, man måste använda huvudet lite själv också.Ursprungligen postat av KG? Visa inläggJag hade läst hela tråden. Läsning är inte nåt av mina större problem. Frågan är hur självklara saker man behöver ta upp?
Bla. står det ju i forumsreglerna att man inte får skriva kränkande saker om varandra. Hur menar Bergman då? Jag känner att jag måste ha en specifik lista på exakt vad som menas så jag inte gör fel...
Det står även att man ska använda smileys med måtta. Hur många är det exakt? Jag vill gärna ha svar på det så jag inte gör fel...sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av [skitmörten] Robban Visa inläggDetta tycker jag är urlöjligt om jag fattar detta rätt att man ska välja fisketröja utifrån om man ska lägga in en bild på FS eller inte? Håller med flode, det är ju lika mycket reklam om man har en volvotröja på sig som en från nåt fiskeföretag.
Du har inte läst hela tråden va?
Kommentera
-
Det kan vi tyvärr inte. Och jag hade inte låst den annars heller. Bara rensat ut onödiga inlägg.Ursprungligen postat av JohanPiers Visa inläggDet är här en moderator ska in och låsa tråden.
Kommentera
-
har snabbt skummat igenom tråden kan vara att jag missat det men jag vill bara få klart för mig vart gränserna går? tex e de ok att på en bild ha en keps där det kanske står nån fiskebutik eller nåt annat eller ska man då stryka över loggan på ett fult sätt? bara undrar så man kan reglerna
skitfiske på er alla
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Henke The lander Visa inlägghar snabbt skummat igenom tråden kan vara att jag missat det men jag vill bara få klart för mig vart gränserna går? tex e de ok att på en bild ha en keps där det kanske står nån fiskebutik eller nåt annat eller ska man då stryka över loggan på ett fult sätt? bara undrar så man kan reglerna
skitfiske på er alla
Nej det behöver du inte
Tack för upplysningen!Ursprungligen postat av andershbg Visa inläggTycker hela tråden är pinsam!!!!!!!!!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
100 svar
30 932 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg