Ursprungligen postat av Andree
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ny funktion i fotoalbumet
Collapse
X
-
bara att inse att han har högre standard en oss andra! hans bilder är femmor och vi andra för nöja oss med ettor! Dom är så mycket bättre!Senast ändrad av mangeboy79; 2007-02-25, 13:37.
-
kan berätta att sillstryp@ren är en mycket trevlig och snäll man, som antingen missförstått och blandat ihop 1:or och 5:or, eller så har han en mycket märklig böjelse, typ som snubbar som går och snor trosor i tvättstugan. vilket det är låter jag vara osagt, men det finns fler som platsar under epitetet "killar som snor trosor och skriver anonyma lappar i tvättstugen". TACK SOM FAN för denna funktion!!! det är ta mig fan lysande!!! ett steg i rätt riktining för FS och jag menar detta utan en tillstymmelse av ironi!achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
jag snodde dom trosorna för att jag skulle göra ett fjällmönster på beten ! att jag själv skulle haft dom på mig eller luktat på dom är ren lögn!Ursprungligen postat av ALQ Visa inläggkan berätta att sillstryp@ren är en mycket trevlig och snäll man, som antingen missförstått och blandat ihop 1:or och 5:or, eller så har han en mycket märklig böjelse, typ som snubbar som går och snor trosor i tvättstugan. vilket det är låter jag vara osagt, men det finns fler som platsar under epitetet "killar som snor trosor och skriver anonyma lappar i tvättstugen". TACK SOM FAN för denna funktion!!! det är ta mig fan lysande!!! ett steg i rätt riktining för FS och jag menar detta utan en tillstymmelse av ironi!
Kommentera
-
Frågan är vad som är sjukastUrsprungligen postat av mangeboy79 Visa inläggjag snodde dom trosorna för att jag skulle göra ett fjällmönster på beten ! att jag själv skulle haft dom på mig eller luktat på dom är ren lögn!
Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.
Kommentera
-
Sa du till mig?Ursprungligen postat av Ringaby Visa inläggLägg upp bilden du har som Avatar, den är ju skitfin!
Skitfiske alla
Kommentera
-
jag tackar för dina ettor med pasi,men inte kommer det att stå nån med batong i ditt trapphus, tur att du är så mogen du då det är bara att grattulera.Ursprungligen postat av pasi75 Visa inläggDet bästa som hänt !! Såg att RÖDINGEN som skall vara så mogen hade massröstat ner ett gäng av mina bilder under samma datum: 31dec/06. !!!!
Hoppas hellre några småglin står för vad de gjort, då man står i trapphuset med batongen , haha
Hellre fiskbonkare än hycklande djurplågare
Kommentera
-
haha, samma här, tack rödingenUrsprungligen postat av pasi75 Visa inläggDet bästa som hänt !! Såg att RÖDINGEN som skall vara så mogen hade massröstat ner ett gäng av mina bilder under samma datum: 31dec/06. !!!!
Hoppas hellre några småglin står för vad de gjort, då man står i trapphuset med batongen , haha
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
100 svar
30 956 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg