Ny funktion i fotoalbumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny funktion i fotoalbumet

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Frågan är vad det är man betygsätter.
    Jag anser att det är bildkomposition och fotots kvalitet man betygsätter. Vissa andra verkar tycka att det är storleken på fisken som betygssätts. Ytterligare en del verkar tro att det är någon form av produktrecension.

Fotoalbumet översvämmas av 1'or i mina ögon men jag nöjer mig med att endast betygssätta bilder på rullar för det mesta.

Kommentera

Ursprungligen postat av FRB Visa inlägg
      Frågan är vad det är man betygsätter.
      Jag anser att det är bildkomposition och fotots kvalitet man betygsätter. Vissa andra verkar tycka att det är storleken på fisken som betygssätts. Ytterligare en del verkar tro att det är någon form av produktrecension.

Fotoalbumet översvämmas av 1'or i mina ögon men jag nöjer mig med att endast betygssätta bilder på rullar för det mesta.
      Jag håller med. Många verkar betygsätta bilder efter hur stora fiskarna är.

Kommentera

Ursprungligen postat av NEO Visa inlägg
        Jag håller med. Många verkar betygsätta bilder efter hur stora fiskarna är.
        Det tror jag med, en abborre på 1650 gram är ju betydligt mindre än de flesta gäddorna.

13st hade gett den här bilden en 1:a och 35st en 5:a
        Det kanske inte är nån solklar 5:a men det vore kul att höra motiveringen för en etta. Ni som röstat ett motivera gärna.

Men mig spelar inte betyget nån roll, det är kommentarerna som jag finner intressanta.
        Ola

Kommentera

Det bästa som hänt !! Såg att RÖDINGEN som skall vara så mogen hade massröstat ner ett gäng av mina bilder under samma datum: 31dec/06. !!!!
          Hoppas hellre några småglin står för vad de gjort, då man står i trapphuset med batongen , haha
          Senast ändrad av Bergman; 2007-02-25, 12:18. Anledning: Rensat bort en onödig kommentar

Kommentera

HAHA det här var riktigt kul, är två stycken kända fiskesnackare som röstat ettor på alla mina bilder, två stycken som jag aldrig ens träffat eller komunicerat med via internet

Kommentera

klockrent !
              Keep talking about me, You are just making me famous..
              MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
              www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Kanon !! Vet inte vem Sillstryp@rn är men han verkar inte gilla mig, kanske skall in å massrösta ner hans bilder

Kommentera

Hehe, snart bryter kaos ut!

Kommentera

Ursprungligen postat av Ola Visa inlägg
                    Ha det var ju kul, misstänker att vissa personer kommer att få sina bilder rejält nerröstade snart.

Det var väldigt svart eller vitt när det gällde rösterna, 1:a eller 5:a.

Kan det vara så att några personer tror att en etta är ett bättre betyg än en femma?
                    Det är mycket sällan jag röstar 2, 3 eller 4. Jag brukar oftast rösta antingen 5a eller 1a beroende på om jag tycker att en bild är värd ett högre betyg eller ett lägre. Om en bild t ex har betyget 2,9 och jag tycker att den är värd ungefär 4 så brukar jag rösta 5a för att få betyget närmare det betyg jag tycker att den är värd. Likaså om en bild har ett högre betyg än vad jag tycker att den är värd så brukar jag rösta 1, bilden kan va hur bra som helst men ändå röstar jag 1 för att få betyget att hamna mer på den nivå jag tycker att den är värd.

Hoppas ni förstår hur jag menar.
                    Senast ändrad av Tegel; 2007-02-25, 12:25.
                    Skitfiske alla

Kommentera

Brukar rösta 1 , 4 eller 5. Oftast 4a. Det skall till en riktigt fin bild för en 5a. Köksbilder får 1;or.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      100 svar
                      30 947 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Fiskefuralles  
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      13 svar
                      1 600 visningar
                      0 gillar