och gissa hur roligt det blir när vissa ska börja försvara sig!!! och ännu roligare om det visare sig att det är ngt tekniskt fel som gjort att vissa råkat sätta ettor på i princip allt i bildväg- den som lever får se! f ö tror jag mange har rätt i att denna tråd trampar på ömma tår och visar upp barnsliga beteenden så att det blir lite kalabalik i början. men så fort alla har begripit att deras röstningar syns så kommer röstandet börja funka igen. ASG!!! att "hämndrösta" är ju så rubbat kul att jag baxnar!!! hur i helvete kan en vuxen människa agera så? att ngn 15-åring gör det kan jag fatta och till och med sympatisera med, men en vuxen som gör så är ju så totalt pinsam...
dags att ta sig en ordentlig funderare om man inte ska söka upp en hyfsat billig och men trevlig psykolog, om man nu kommer på sitt beteende!!! för jag skojar INTE, gör man så är steget inte långt till att smyga runt i tvättstugan och sno trosor.
dags att ta sig en ordentlig funderare om man inte ska söka upp en hyfsat billig och men trevlig psykolog, om man nu kommer på sitt beteende!!! för jag skojar INTE, gör man så är steget inte långt till att smyga runt i tvättstugan och sno trosor.
.Och som ALQ säger, hämndröstninga av vuxna är ju rätt självmarkerande...

Kommentera