Ny funktion i fotoalbumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny funktion i fotoalbumet

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• och gissa hur roligt det blir när vissa ska börja försvara sig!!! och ännu roligare om det visare sig att det är ngt tekniskt fel som gjort att vissa råkat sätta ettor på i princip allt i bildväg- den som lever får se! f ö tror jag mange har rätt i att denna tråd trampar på ömma tår och visar upp barnsliga beteenden så att det blir lite kalabalik i början. men så fort alla har begripit att deras röstningar syns så kommer röstandet börja funka igen. ASG!!! att "hämndrösta" är ju så rubbat kul att jag baxnar!!! hur i helvete kan en vuxen människa agera så? att ngn 15-åring gör det kan jag fatta och till och med sympatisera med, men en vuxen som gör så är ju så totalt pinsam...
    dags att ta sig en ordentlig funderare om man inte ska söka upp en hyfsat billig och men trevlig psykolog, om man nu kommer på sitt beteende!!! för jag skojar INTE, gör man så är steget inte långt till att smyga runt i tvättstugan och sno trosor.
    achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
    \m/

Kommentera

• Ursprungligen postat av ALQ Visa inlägg
      och gissa hur roligt det blir när vissa ska börja försvara sig!!! och ännu roligare om det visare sig att det är ngt tekniskt fel som gjort att vissa råkat sätta ettor på i princip allt i bildväg- den som lever får se! f ö tror jag mange har rätt i att denna tråd trampar på ömma tår och visar upp barnsliga beteenden så att det blir lite kalabalik i början. men så fort alla har begripit att deras röstningar syns så kommer röstandet börja funka igen. ASG!!! att "hämndrösta" är ju så rubbat kul att jag baxnar!!! hur i helvete kan en vuxen människa agera så? att ngn 15-åring gör det kan jag fatta och till och med sympatisera med, men en vuxen som gör så är ju så totalt pinsam...
      dags att ta sig en ordentlig funderare om man inte ska söka upp en hyfsat billig och men trevlig psykolog, om man nu kommer på sitt beteende!!! för jag skojar INTE, gör man så är steget inte långt till att smyga runt i tvättstugan och sno trosor.

säger den som vet eller?

Kommentera

• Ursprungligen postat av trashmasta Visa inlägg
        fast rösta ner låter ju lite fel!
        många bilder är ju så fruktansvärt dåliga att de verkligen inte skall ha annat en ettor. tycker man det är jobbigt att få dåligt betyg skall man nog inte ladda upp en massa bilder, iallfall inte på ett ställe som detta där huvudsyftet inte är att betygsätta bilder.
        GIvetvis finns det många bilder som förtjänar en etta, men när samma person röstar ett på bra bilder blir det lustigt. Också kul när någon röstar 5 när dom själva är med och röstar 1 på foton för att dom inte vågar prova på den typen av fiske.. .Och som ALQ säger, hämndröstninga av vuxna är ju rätt självmarkerande...
        Hälleflundrafiskare

Kommentera

...för jag skojar INTE, gör man så är steget inte långt till att smyga runt i tvättstugan och sno trosor.

...Och vad fan är det för fel på det då!!!
          sigpic

Kommentera

• Ursprungligen postat av Rödingen Visa inlägg
            säger han som sitter och ändrar orginaltexten när han kör quote
            Det var ett skämt? I posten under variferar jag det så alla vet/får redan på det.
            sigpic

Kommentera

gör man så är steget inte långt till att smyga runt i tvättstugan och sno trosor.
              Vad är det för fel i att sno trosor ?

Grymt rolig funktion detta !
              Så länge funktionen att rösta finns så kommer man alltid att kunna bli "nerröstad". En del röstar på fotot,andra på personen bakom, eller på det dom tror sig veta/anse om honom/henne... Självklart kommer alltid ngn vilja "hämnas", och alla har vi olika sätt att göra det. Även om ni anser det vara en omogen handling så lär ju knappast den omogne ta åt sig av det och sluta eller hur? Jag själv kommer säkert tyvärr råka spotta ur mig ngn groda i en par bildkommentarer, och jag törs garantera att jag inte delat ut min sista 1:a till en bild. Inte heller kommer jag att ligga sömnlös över det faktum att jag anses som omogen av somliga här inne.
              [FONT="Fixedsys"][/FONT]

Kommentera

• Nu vet jag vad du går för !!

Kommentera

• Ursprungligen postat av pasi75 Visa inlägg
                  Kanon !! Vet inte vem Sillstryp@rn är men han verkar inte gilla mig, kanske skall in å massrösta ner hans bilder
                  Han verkar inte gilla mina heller....
                  Att fiska är ju faktiskt riktigt kul!

Kommentera

• Vem röstar vad

Kanon med den nya funktionen.
                    Kul att se vilka som är notariska lågpoängröstare och som uppenbarligt bara röstat för att sabba.

Ha det

Kommentera

• Ursprungligen postat av Ambjörn Visa inlägg
                      Kanon med den nya funktionen.
                      Kul att se vilka som är notariska lågpoängröstare och som uppenbarligt bara röstat för att sabba.

Ha det
                      håller med dig helt klart.på dig!
                      Keep talking about me, You are just making me famous..
                      MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
                      www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      100 svar
                      30 963 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Fiskefuralles  
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      13 svar
                      1 602 visningar
                      0 gillar