Ursprungligen postat av Perchhunter
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
uppladdning av bilder
Collapse
X
-
Är felmeddelandet från sidan eller från datorn? Jag hade problem när jag bytade dator men då fick jag felmeddelande från datorn pga av inställningar i windows brandvägg - om det finns det ett par trådar hur man lägger till FS i brandväggens säkra-sidor-lista...
-
Medelandet står på sidan precis under där det står "start forum filmer fotoalbum prissökning recensioner"Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggÄr felmeddelandet från sidan eller från datorn? Jag hade problem när jag bytade dator men då fick jag felmeddelande från datorn pga av inställningar i windows brandvägg - om det finns det ett par trådar hur man lägger till FS i brandväggens säkra-sidor-lista...
Kommentera
-
Då är det nog ändå bergman eller nikita du ska prata med - jag kommer inte riktigt ihåg men jag TROR att jag fick felmeddelande från explorer...men jag blev lite osäker nu...kolla brandväggs grejen förstUrsprungligen postat av Perchhunter Visa inläggMedelandet står på sidan precis under där det står "start forum filmer fotoalbum prissökning recensioner"

Kommentera
-
jag har mejlat till Bergman.men tack för tipset jag ska kolla brandväggen nu.Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggDå är det nog ändå bergman eller nikita du ska prata med - jag kommer inte riktigt ihåg men jag TROR att jag fick felmeddelande från explorer...men jag blev lite osäker nu...kolla brandväggs grejen först
Kommentera
-
För att underlätta felsökningen så vore det kanon om du/ni som har problemet kan svara på dessa frågor.
Vilket bildformat gäller det ? (gif/jpg/bmp)
Hur stor är bilden filmässigt ? (ska helst inte vara större än 200kb)
Vad använder du för browser ? (Internet Explorer/Firefox)
Vilken version av browsern har du ? (6.0 SP1/2.0)
Mvh BergmanC&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Vad har du
för kamera?Ursprungligen postat av squid Visa inläggtesat att minska ner bilden brukar bli så för mig om jag försöker ladda upp en bild större än 200mb
Förlåt
Kommentera
-
Ursprungligen postat av toxs Visa inläggför kamera?
Förlåt
Ja, de kan man ju undra på.. lär ju va rätt hög kvalité på de bilderna!
Kommentera
-
ska testa detUrsprungligen postat av squid Visa inläggtesat att minska ner bilden brukar bli så för mig om jag försöker ladda upp en bild större än 200mb
Kommentera
-
Bildformatet är jpg,filen är 2,34 MB,jag har internet explorer och det är 6,0Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggFör att underlätta felsökningen så vore det kanon om du/ni som har problemet kan svara på dessa frågor.
Vilket bildformat gäller det ? (gif/jpg/bmp)
Hur stor är bilden filmässigt ? (ska helst inte vara större än 200kb)
Vad använder du för browser ? (Internet Explorer/Firefox)
Vilken version av browsern har du ? (6.0 SP1/2.0)
Mvh Bergman
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Berget999Jag är kluven vart jag ska sitta på morgondagens premiär ismete tur. Ge gärna tips på vart ni hade satt...1 Foto
-
Kanal: Om Fiskesnack.com
2025-12-29, 19:08 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Xerup, 2025-09-30, 09:45
|
2 svar
206 visningar