Ursprungligen postat av KG?
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Moderatorer sökes
Collapse
X
-
Håller absolut med, det får inte bli för strikt utan bara mer välordnat. Blir förmodligen en inkörningsperiod innan allt satt sig ordentligt men så är det ju vid alla förändringar.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
-
Kom igen nu FlödeBananen !
Du kan ju lägga upp några "emo-bilder" så blir jag bannad för evigt
Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Tack för nomineringsförslaget men jag är för vek för att vara moderator därför avstår jag till förmån för någon välartikulerad person med mer ryggrad.
Det finns många jag tror skulle passa till moderator. Xaphod, Tumlaren, TAMTAM, LarsÖ, Jan O, Hippo, Hemi, Arnenym, ALQ, Alessandro. Se där en lång rad av kunniga, nyfikna och framförallt mentalt mogna kandidater! Har de tid och ork vore deras bistånd en god hjälp för Bergman att fortsätta hålla forumets fana högt!Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggEfter mycket velande fram och tillbaka så har jag beslutat för mig för att söka lite fler moderatorer till Fiskesnack.com
Detta för att det ska bli mer ordning i forumet och fotoalbumet vilket gör det betydligt lättare för besökarna att hitta det man söker. Tyvärr räcker inte min tid till för att sköta detta på ett bra sätt i nuläget.
Som moderator så ska man:
- Flytta inlägg/bilder som hamnat fel
- Döpa om rubriker som är missvisande
- Slå ihop liknande trådar
- Radera opassande inlägg/bilder/kommentarer
- Skicka och svara på PM
- Hålla koll så alla sköter sig
Osv
Jag ser helst att moderatorn är:
- En trogen och frekvent medlem på Fiskesnack
- Skötsam & strukturerad
- Mogen och helst över 25 år
- Moderator över en eller flera forumskategorier, fotoalbumet, recensionsdelen (ange gärna vilka delar som är extra intressanta)
Vad får man?
- Att vara moderator är ideellt så det utgår tyvärr ingen lön men jag hoppas sponsorerna kan hjälpa till med någon gåva emellanåt
Jag vet att en del erbjudit sig detta tidigare och jag ber er att höra av er igen.
Skicka in er "ansökan" via PM så återkommer jag så fort jag gått igenom dem. Om det skulle vara så att det blir väldigt många som vill vara med och hjälpa till så kommer jag välja ut de som verkar bäst lämpade.
Du har pm
[FONT="Fixedsys"][/FONT]
Kommentera
-
Knappst vaUrsprungligen postat av BBRF Visa inläggRöstar på Jimmiee som moderator, men han har väl redan skickat ett PM?
Jag är nog den sista som ska vara moderator...Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
skulle faktiskt kunna tänka mig att sortera bort taskiga/onödiga,personpåhopp inlägg i fotoalbumet.Ursprungligen postat av KG? Visa inläggAbsolut, kanske med hjälp av Ambassadeur 5000, Scanner och Rödingen. Tror det skulle bli kanonbra!Hellre fiskbonkare än hycklande djurplågare
Kommentera
-
Det var roligt skrivet av dig.Ursprungligen postat av Rödingen Visa inläggskulle faktiskt kunna tänka mig att sortera bort taskiga/onödiga,personpåhopp inlägg i fotoalbumet.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KG? Visa inläggOm tråden blir oseriös så kan ju ev. hugade moderatorer provmoderera i den här tråden? I övrigt så gör det ju inget om de som vill ta på sig moderatorrollen har aningen av glimt i ögat och inte har ambitioner att söka in på polishögskolan framöver...Tycker jag...
Har du nånting emot poliser? I så fall vad? kan du utveckla, jag förstår inte
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Berget999Jag är kluven vart jag ska sitta på morgondagens premiär ismete tur. Ge gärna tips på vart ni hade satt...1 Foto
-
Kanal: Om Fiskesnack.com
2025-12-29, 19:08 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Ch1skoo, 2025-10-20, 16:47
|
0 svar
155 visningar