Är det bara jag här på fiskesnack som har problem med inloggningen? När jag har skrivit in Username och Password, och sedan tryckt på logga in så loggas jag inte in utan skickas tillbaka till en likadan sida där jag får fylla i det igen. Ska väl tilläggas att rutan kommer upp där det står att jag har blivit inloggad och att jag kan trycka på en länk om inte webbläsaren skickar mig vidare.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Problem med inloggning.
Collapse
X
-
Jag hade liknande problem tidigare. Det fungerar för mig om man går direkt mot www.fiskesnack.com istf fiskesnack.com.
(Bergman: Jag tolkar det som att logincookien sätts för www.fiskesnack.com och att loginen sker mot den domänen men sen redirectas man tillbaks till där man kom ifrån å då blir det fiskesnack.com för vilken det inte finns en cookie...)När drar vi?
-
Det händer även för mig vid jämna mellanrum. Jag brukar bara trycka på något foumsinlägg, sen är jag inloggad. Sen är det bara att klicka på start så är man där man kommer om man lyckas logga in.
Förut hade jag samma problem, fast då hände det bara när jag hade fått PM.
Kommentera
-
jag testade att skriva in www.fiskesnack.com istället för bara fiskesnack.com, efter det så har det funkat bra
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
94 svar
29 242 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()