"I rampljuset"-funktion ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"I rampljuset"-funktion ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Originally posted by ljohan
    Jo, ganska ofta.
    Jag syftade ifs på "Din profil", vet inte om han/hon gjorde det dock.
    Jo, jag syftade också på "din profil".

Kommentera

Doh, skrev fel ... menade så klart "Din profil" också men vetetusan om den får plats i menyn faktiskt. Måste tänka på dom som har låg upplösning också och då får det inte plats.

Men är det många som vill ha det så får vi klura lite på det med. En sak jag vill fixa men som jag inte löst ännu är "Logga in/ut" samt "Du har PM" på förstasidan.Luskar lite i det när jag får lite tid över ...
      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
      Fiskesnacks regler hittar ni Här
      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ja, nåt som talar om att man har pm på första sidan skulle ju vara guld. Typ en popup eller nåt
        Mvh

Kommentera

JA!!

På alla de forum jag besöker, finns alltid en PM-flagga. Inte här dock (uppenbarligen).

När jag nu fick för mig att titta i brevlådan av ren nyfikenhet, så låg det fullt med gamla PM.

Tusen gånger om ursäkt till de som inte fått svar av mig. Nu har ni det.

Tillägg:
          Okej, nu ser jag att det faktiskt finns en liten ruta på andra sidan där nere. Sorry.
          Senast ändrad av Dr. Rob; 2003-10-30, 09:56.

Kommentera

Jag skulle vilja ha i anslutning till de färska forum-trådarna, även namnet på den som postade sist. Lättare att hålla koll på än tiden, ofta man går in i trådar som man redan läst och så. Sen att skicka PM till de som är online direkt via första-sidan vore fint. Fast det kanske inte blir aktuellt före nästa forum-version...

Kommentera

”nu ser jag att det faktiskt finns en liten ruta på andra sidan där nere. ”

Dessutom finns det möjligheter att under Din Profil klicka i rutor som gör att du blir upplyst om att du har PM eller fått svar på trådar du själv startat. Det senare kommer per epost om du vill.

Det finns många små finesser inbyggda redan... Det är bara att välja vilka man vill dra fördel av.
              Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Originally posted by BeBest
                Dessutom finns det möjligheter att under Din Profil klicka i rutor som gör att du blir upplyst om att du har PM eller fått svar på trådar du själv startat. Det senare kommer per epost om du vill.

Det finns många små finesser inbyggda redan... Det är bara att välja vilka man vill dra fördel av.
                Synd att en effektiv popupkiller tar bort PM-prompten. Verkar inte spela nån roll pm man specar att inte döda från wm.net hmm..

//K
                BJ@

Kommentera

”Synd att en effektiv popupkiller tar bort PM-prompten. Verkar inte spela nån roll pm man specar att inte döda från wm.net hmm..

//K”

Något vinner man och något går förlorat. That's Life!
                  Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Men nu ser ni ju på förstasidan om ni fått PM. Hyfsat iallafall ?
                    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                    Fiskesnacks regler hittar ni Här
                    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Originally posted by Bergman
                      Men nu ser ni ju på förstasidan om ni fått PM. Hyfsat iallafall ?
                      Jag missar inga PM så det är lugnt

//K
                      BJ@

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      94 svar
                      29 150 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Classe69  
                      Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
                      0 svar
                      139 visningar
                      0 gillar