Sir Fish-a-lot - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sir Fish-a-lot

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Sir Fish-a-lot

Då blev man utsatt för någon form av kapning av forumidentitet.

Sir Fish-a-lot på Sportfiskeforum är INTE jag. Jag har gått vidare med detta!
    Jag har mina misstankar om vem som jävlas... och hen försöker göra en poäng av det.

Jag skulle aldrig skriva "vänn" och jag önskade aldrig att Åman skulle bannas (och inte Lausvik för den delen heller). Bergman känner jag tyvärr inte privat och jag har ingen aning om Fiskesnacks ekonomi och bryr mig föga om den aspekten (så länge "vi" har råd med detta forum).

Samtidigt är jag lite stolt över att jag valts som offer och representat för hela Fiskesnack... ha ha ha
    Senast ändrad av Sir Fish-a-lot; 2014-11-17, 14:20.
    sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

hahahahahhaaaa.....fy faan botten är nådd........måste nog vara årets botten napp det där.

Tror inte du kan göra nått när det gäller namnet, men att personen försöker vara "du" på det andra forumet kan du nog driva vidare på. Kör på bara

Click image for larger version

Name:	fishalot.jpg
Views:	1
Size:	59,9 KB
ID:	1775908

Hur bitter kan man bli........
    Senast ändrad av mojoman; 2014-11-17, 11:01.
    FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
    SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös

Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/

Kommentera

Kommentera

Det är lugnt! Nu vet vi om det.
        Men vi kan inte kalla det för [ någon form] kapning av forumidentitet [även om vi vet vad du menar], för att det är ingen som har tagit över ditt konto på Sportfiskeforum och dessutom det är inte olagligt att göra det [tyvärr].
        Snacka med Jontak där, han är bra att göra med och förmodligen kommer han att hjälpa till.

//T

Kommentera

Sir Fish-a-lot (skrev på SFF):
          För att förtydliga mig så kallar jag mig INTE Sir Fish-a-lot på FS men här var det nicket ledigt ! och det är väl inte olagligt att ha samma nick som någon har på ett annat forum? Sir Fish-a-lot är väl inte patent skyddat på något sätt eller??? om jag har fel så är det så klart rätt att ta bort min profil här.

Jag antar att du läser här.
          Du har skrivit i ditt första inlägg så att man ska tro att du och jag är samma person. Du avslutade ju inlägget med "vi ses" på polska.
          Jag har inte patent på "Sir Fish-a-lot" - det finns (fanns?) en jänkare med samma nick. Vi var dock helt ovetande om varandras existens. Du verkar veta att jag finns... varför då stjäla min nick? (Brist på fantasi?).
          Jag avslutar med:
          SPIERDALAJ! (Tips: använd Google Translate... översättningen blir fel men jag tror du förstår budskapet).
          Senast ändrad av Sir Fish-a-lot; 2014-11-17, 13:31.

Kommentera

Ursprungligen postat av tonyex Visa inlägg
            Det är lugnt! Nu vet vi om det.
            Men vi kan inte kalla det för [ någon form] kapning av forumidentitet [även om vi vet vad du menar], för att det är ingen som har tagit över ditt konto på Sportfiskeforum och dessutom det är inte olagligt att göra det [tyvärr].
            Snacka med Jontak där, han är bra att göra med och förmodligen kommer han att hjälpa till.

//T
            Det är bara kopplingen till mig som person som gör mig förbannad - inte hens nick.
            Personen parafraserar bl.a. ett av mina citat (den tråden är dock bortplockad från FS nu):
            Öste det du skriver är en skymf mot B.Öste.
            Senast ändrad av Sir Fish-a-lot; 2014-11-17, 15:55.

Kommentera

Hahaha! Så oerhört fjantigt. Jag trodde först att du, Sir Fish-a-lot, hade skapat en hyllningstråd till dig själv . Å andra sidan, det förtjänar du. Mycket trevlig forumit (eller vad man säger).
              http://enamatorfiskare.blogspot.se
              Instagram enamatorfiskare

Kommentera

Ha ha ha... Jag är inte tillräckligt mycket Putin för att hylla mig själv.

Inget svar från moderator på SFF än...

Kommentera

Jag kunde inte låta bli att kika lite på SFF forum och jag måste säga att jag är mycket glad över att inte vara moderator där..
                  Öste har alltså reggat sig men som i själva verket är Åman?
                  Sen har Åman reggat sig själv och säger att Öste inte är samma person?
                  Och "piece de resistance" (eller hur f-n det stavas) är att någon har använt sig av Arthurs nick !?

Jag tror säkert det är ett bra forum men den intrigen vill jag inte ens ta i med tång.

Kommentera

Det är i sådana här lägen som det provocerade barnet inom en kommer fram. Vi går in ett trettiotal och reggar oss på SFF som Ååman, Åhman, ÖÖste, Öhste och alla varianter därav. Och sen börjar vi beskylla varann för att inte vara den rätta jag.

Fa.... måste garva åt mitt eget påhitt, så jä.... barnsligt men så kul det skulle kunna bli.
                    Men synd om SFF som ändå försöker upprätthålla ett bra forum. Nää det bör stanna vid bara en tanke . . . garvar fortfarande åt påhittet
                    Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                    12 svar
                    1 429 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Mathias 70  
                    Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                    259 svar
                    87 128 visningar
                    0 gillar