Jag är nog inte riktigt normal.... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jag är nog inte riktigt normal....

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Danne
    "Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade" lär jag ha rest mig upp och sagt på ett vandrarhem en gång i tiden, för att omgående återgå i sömn.
    haha, som ja skrattade på jobbet idag när jag läste det:-D

Frågan är om jag vill berätta om mina drömmar....mkt dumt har man gjort...men men...

Senast jag kom på mig sjäv så lyckades jag bädda sängen i sömnen....när den va bäddad funderade ja på vart fan ja skulle sova, så då satte ja mig i sängen en bra stund och funderade....till slut så orkare ja inte sitta längre så då la ja mig i den nybäddade sängen...å då slog de mig..."fan va dum jag är":-)

Andra saker som har hänt:
    -"Pilkat från båt", sittandes i sängen med ett "luftspö" och pilkat över sängkanten.
    -Slagit hål i väggen (knytnäve genom 12mm spånskiva...jagad av hund i drömmen)
    -Fångat ett brinnande Tefat med täcket...hoppat på täcket å sedan bollat med täcket för att inte bränna mig:-)
    -10x ggr har jag vaknat i TV-soffan, då jag i sömnen har lämnat sängen och gått dit och lagt mig.
    - Öppnat ytterdörren i min gamla lägenhet i Växjö och sedan gått å lagt mig igen. På morgonen tyckte ja att mina grannar lät väldigt mkt då de gick till skolan, så jag gick upp å då stod dörren på glänt:-)

Undrar va de skall sluta....
    - Öland, Kalmarsidan och Smålands insjöar -

Kommentera

Ursprungligen postat av Holm
      haha, som ja skrattade på jobbet idag när jag läste det:-D

Frågan är om jag vill berätta om mina drömmar....mkt dumt har man gjort...men men...

Senast jag kom på mig sjäv så lyckades jag bädda sängen i sömnen....när den va bäddad funderade ja på vart fan ja skulle sova, så då satte ja mig i sängen en bra stund och funderade....till slut så orkare ja inte sitta längre så då la ja mig i den nybäddade sängen...å då slog de mig..."fan va dum jag är":-)

Andra saker som har hänt:
      -"Pilkat från båt", sittandes i sängen med ett "luftspö" och pilkat över sängkanten.
      -Slagit hål i väggen (knytnäve genom 12mm spånskiva...jagad av hund i drömmen)
      -Fångat ett brinnande Tefat med täcket...hoppat på täcket å sedan bollat med täcket för att inte bränna mig:-)
      -10x ggr har jag vaknat i TV-soffan, då jag i sömnen har lämnat sängen och gått dit och lagt mig.
      - Öppnat ytterdörren i min gamla lägenhet i Växjö och sedan gått å lagt mig igen. På morgonen tyckte ja att mina grannar lät väldigt mkt då de gick till skolan, så jag gick upp å då stod dörren på glänt:-)

Undrar va de skall sluta....
      När man går i sömnen som du, är det ju snudd på farligt

Kommentera

Ursprungligen postat av CObb
        När man går i sömnen som du, är det ju snudd på farligt
        Ja de är nog jävla tur man bor ensam, för andras säkerhet iafa, min egna är förlorad sedan länge:-) Nu blir det till att entra sängen å se vart man hamnar imoon:-)
        - Öland, Kalmarsidan och Smålands insjöar -

Kommentera

somnade på soffan en natt när det va en westernrulle på tv, sen när en kompis väckte mig skrek jag "Hit med stålarna"

utöver det är det bara lite småsaker som att svara i mobilen när väckarklockan drar igång mm.

Kommentera

Ursprungligen postat av _StoraLe_
            Hej!

Inatt när jag låg och sov så kom mamma in i mitt rum och skulle hämta nässprayen, då reser jag mig upp i sängen och skriker:
            - Ge dej, jag kan få öring på den där!!
            Nåt är de ju som inte är helt bra!!
            Är det nån annan som också sagt nåt roligt i sömnen??

// Johan

hhaa klockrent mitt ex har väckt mig flera gånger av att jag har viftat med armarna i luften o sagt fraser som "då ska vi testa muddler o steklar snart" haha
            http://www.screamers.se

Kommentera

hmm jag säger vell vissa skumma saker i sömnen ibland men inatt hände något jag kommer ihåg faktist:

jag låg och sov och vaknar kl. 2:00 av att tvn var på, jag tittar ner på golvet, varpå jag ser en liten bit avklippt fireline lina på golvet ( hur kom den dit? ) och då kastar jag mig ner och rycker hårt som fan i linan ( mothugg ) hittade linan som var ca. 20 cm på golvet sen när jag vakna på morronen

nej jag är nog inte riktigt normal jag heller

Kommentera

har aldrig gjort något sånt, men min kompis hade varit pissenördig på nattan å på något sätt så hade han koplat ihop det med en drömm och han gick upp i sömnen och pissa i städskrubben på dammsugaren å sedan hade han tydligen gått å lagt sig igen, det tycke jag va lustigt men jätteskoj

Kommentera

Ursprungligen postat av hansen
                  har aldrig gjort något sånt, men min kompis hade varit pissenördig på nattan å på något sätt så hade han koplat ihop det med en drömm och han gick upp i sömnen och pissa i städskrubben på dammsugaren å sedan hade han tydligen gått å lagt sig igen, det tycke jag va lustigt men jätteskoj
                  En gammal kompis från tiden jag lirade Innebandy gick också upp i sömnen och pissade i garderoben
                  sigpic

Kommentera

har nog inte gjort nåt konstigt i sömnen, men fan vad man blir störd efter ett ismetepass. Efter det hör jag ålbjällror överallt (total inbillning) vilket leder till att jag omedelbart börjar se mig omkring för att se på vilket spö det har fällt... kul när man sitter i matsalen på jobbet och det händer
                    http://mangemo77.blogspot.com/

Kommentera

En gång så höll en av våra hundar på att skälla, och då skrek pappa TYST men då hade jag skrikit i från mitt rum
                      -Hon skäller ju på gravitationen för helvete!
                      Och det tyckte visst mina föräldrar var riktit kul.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                      12 svar
                      1 408 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Mathias 70  
                      Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                      259 svar
                      86 293 visningar
                      0 gillar