Jag är nog inte riktigt normal.... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jag är nog inte riktigt normal....

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Har som så många andra gjort mothugg i sömnen.
    Verkar bara hända när jag nickar till och inte när jag sover för natten.
    Det har kostat mig två telefoner, en surfplatta, en mus på jobbet och nästan en laptop..

Kommentera

Ja, mothugg i sömnen börjar jag bli van vid nu. Men värst är det en kväll och ska sova efter ett ismetepass, då man bara hör pinglor i huvet när man blundar ser man bara en massa vippor som står och fladdrar

Kommentera

Ursprungligen postat av ludde863 Visa inlägg
        Men värst är det en kväll och ska sova efter ett ismetepass, då man bara hör pinglor i huvet när man blundar ser man bara en massa vippor som står och fladdrar
        Frågan är om inte sjunkande flöten eller ständiga lyftnapp är värre. Eller ryckande quivertoppar... Allt förvärras om man nattfiskat med lysstav eller isotop.
        sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

Har lyckats gå i sömnen på vandrarhem, gick upp mitt i natten då min pappas sambo upptäckte mig stå still mitt i rummet. Förmodligen tog det stopp för fötterna då syrran låg med madrassen på golvet. Sedan gick jag och lade mig igen.

Samma sak hände när jag var yngre och vi var med familjen på skidresa och jag, min syster och min moster sovde på loft. Jag stod precis vid stegen ner till bottenvåningen från loftet, (var ingen grind eller så utan var bara ett rep som hängde så att man inte skulle trilla ner) då ber min moster lungt och försiktigt mig att gå och lägga mig igen och det gör jag.

Sen har man ju vaknat upp i soffan ibland och undrat hur man har hamnat där

Kommentera

Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg
            Frågan är om inte sjunkande flöten eller ständiga lyftnapp är värre. Eller ryckande quivertoppar... Allt förvärras om man nattfiskat med lysstav eller isotop.
            Jag har kommit jäääkligt snabbt ur sengen när jag trodde att klockan som ringde var en delkim. Ofta tog det några dagar att att lära sig när man hade returnerat efter er par veckors karpfiske :-)

Kommentera

Har på något vänster lyckats vakna på toaletten lagom snurrig en morgon, de läskiga är att jag minns de som en "dröm". Vaknar o har värsta magknippet o reser mig berädd att springa till dass sen bler de svart och ett tag efter ljusnar de igen o jag sitter med nerdragna byxor på toaletten o är redo... Inte alls på hugget, så torkar mig för säkerhetsskull o går tillbaks till sängen, yr o funderandes på vad fan som hände egentligen...

Har allt för ofta svarat telefonen o bara låtit den ligga sidanom i sängen elr på sängbordet för man trodde de var alarmet, efter ett tag så hör man låg röst "Halllå, haaaallå?"

Även vaknat upp på toalett golvet på en lurvig matta hos min kusin efter ett partaj, minns hela kvällen klockrent. Minns att jag går o lägger mig i soffan, vaknar med en skål chillinötter sidanom på toalett mattan? Tuff som man verkade då gick man o la sig i soffan igen o kusinen frågade "var fan har du varit?" Varpå man svarar "Jag spydde inte i alla fall..."
              Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.

Kommentera

Själv kan jag vara riktigt farlig att väcka!

Jag o farsan va iväg på jobb o övernattade i hans jobblägenhet,jag sover i soffan och farsan ska väcka mig på morgonen.
                Han brukade alltid rycka lite i foten för att väcka mig, men det skulle han inte ha gjort en morgon för då drömde jag att jag hade en jävla dvärg hängandes i benet.
                Man kan säga att farsan såg lite förskräckt ut efter att min fot farit någon cm förbi hans ansikte med en sån kraft att han skulle kommit till jobbet utan framtänder om jag hade träffat.
                Dessutom va det ruskigt nära att jag kom till jobbet med inlindat fot, fasans läsglasögon låg på bordet där foten slog i.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                12 svar
                1 408 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Mathias 70  
                Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                259 svar
                86 293 visningar
                0 gillar