Fiskesnack.. Tillhåll för översittare? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskesnack.. Tillhåll för översittare?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskesnack.. Tillhåll för översittare?

Om jag hade fått 50öre, nej vänta, sänk det till 1öre, för varje gång man läst en tråd eller sett kommentarerna till alla bilder, där man sett att där är nån dum jävel som bara skriver för att klanka ner på andra, och vara så jävla "bror duktig"..
    Då hade jag nog varit ganska rik vid det här laget..

fiskare... VAD ÄR ERT PROBLEM???

Jag blir så jävla trött på er.
    Och ja, if i dont like it, leave it. Men så mycket nöje kommer ni inte få.
    Alla kan inte gilla alla. Nej, men man kan likförbannat vara trevlig för det.
    Hade ni verkligen varit så kaxiga om ni mött personen irl för första gången?

Ju mer man skriver ju mer inser man att man slår i tom luft.. För dom det gäller, är så uppe i sig själva att dom inte tar åt sig..
    pfft....

Håller med dig där. Många onödiga kommentarer fälls utav folk vad man kan anta är i ren avunddsjuka.

En sak jag tycker är mkt onödigt är detta ständiga tjatet om C&R. Man kan läsa det i över 50% av alla inlägg att någon måste, bara måste ta upp det. Men tänk på detta ni som skriver. En del äter faktiskt fisken de fiskar upp. Jag personligen tillämpar C&R, men vill mor och far eller släktingar ha en gädda, abborre eller dylikt klart jag ger dem en...

Och sen alla dessa cyniska inlägg folk vräker ur dig. Kan ni inte bara respektera era medmänniskor som ni själva vill bli behandlade. För såpass dumma kan ni väl inte vara att ni själva vill bli behandlade. Kan det bero på omognad? Ni vet själva svaret.

Bra initiativ till denna tråd Azazeal. Hoppas den når fram till rätt folk...

Som sagt, kort sammanfattning av mitt inlägg...

BEHANDLA FOLK MED DEN RESPEKT NI SJÄLVA FÖRVÄNTAS BLI BEHANDLAD MED!!!!!
    ...mad world...

http://www.birkan.se

http://birkanlures.blogspot.com

Kommentera

Jo men om någon skriver nåt som inte stämmer och en mer erfaren fiskare rättar detta kan det säkert upplevas som besservisser attityd. Men jag tycker att det är bättre att få reda på det som är rätt och riktigt än att någon nybörjare ska komma med fel råd.
      Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

Minns "kryddhylletråden"... Den är numer bakom lås och bom, tur var väl det för jag var ju tvungen att kolla den stupikvart för att hänga med i svängarna. Jag tror dock att ämnet är utspelat, vi vet att det finns puckon som är elaka och älskar att sprida elakheter runt sig. Det finns också sånna som oss som tycker det är tråkigt att se dessa kommentarer i sitt eget, eller någon annans galleri. Hur som helst är den dusten över, och man får väl leva med att det finns olika människor, vissa är rötägg! Om man ser nåt som är på eller över gränsen för vad man kan tycka är OK, ja då rapporterar man det till en viss herr Bergman, så får han i sin tur avgöra vad som gäller.
        Skitfiske åt oss alla!
        Zebaztian ZzZ

Kommentera

Håller fulständigt med BIRKAN !!
          Fear no fish

Kommentera

Ursprungligen postat av Wreckbender Visa inlägg
            Jo men om någon skriver nåt som inte stämmer och en mer erfaren fiskare rättar detta kan det säkert upplevas som besservisser attityd. Men jag tycker att det är bättre att få reda på det som är rätt och riktigt än att någon nybörjare ska komma med fel råd.
            Precis vad jag tycker,bra sagt!

Kommentera

Ursprungligen postat av Azazeal Visa inlägg
              Om jag hade fått 50öre, nej vänta, sänk det till 1öre, för varje gång man läst en tråd eller sett kommentarerna till alla bilder, där man sett att där är nån dum jävel som bara skriver för att klanka ner på andra, och vara så jävla "bror duktig"..
              Då hade jag nog varit ganska rik vid det här laget..

fiskare... VAD ÄR ERT PROBLEM???

Jag blir så jävla trött på er.
              Och ja, if i dont like it, leave it. Men så mycket nöje kommer ni inte få.
              Alla kan inte gilla alla. Nej, men man kan likförbannat vara trevlig för det.
              Hade ni verkligen varit så kaxiga om ni mött personen irl för första gången?

Ju mer man skriver ju mer inser man att man slår i tom luft.. För dom det gäller, är så uppe i sig själva att dom inte tar åt sig..
              pfft....
              Använd sökfunktionen! Det finns redan 100gnälltrådar, fortsätt gärna gnälla där, för precis ingen bryr sig om detta eviga gnällandet.
              sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
                Använd sökfunktionen! Det finns redan 100gnälltrådar, fortsätt gärna gnälla där, för precis ingen bryr sig om detta eviga gnällandet.
                Hmmmmm? En del bryr sig uppenbarligen genom att svara.

Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Tråkigt om ni känner er påhoppade genom kommentarer i forumet & fotoalbumet. Mitt tips är att rapportera in allt som ni stör er på via PM eller mail. På det sättet blir jag uppmärksam på vad folk stör sig på och kan agera därefter.
                  C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                  Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                  Fiskesnacks regler hittar ni Här
                  Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

"irriterande personer på forumet" en gång till! nu kör vi lika hårt som förra gången!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                    12 svar
                    1 406 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Mathias 70  
                    Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                    259 svar
                    86 151 visningar
                    0 gillar