Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiskesnack.. Tillhåll för översittare?
Collapse
X
-
åhhh...självklart vet jag inte de...Ursprungligen postat av Szaaz Visa inläggHAHA, tydligen så vet du inte hur folk beter sig.
Hur beter sig folk då Szaaz ?Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Normalt? Hackar inte på andra, kommer inte med Ironiska kommentarer utan att förklara sig, inte klaga på någon osv.Ursprungligen postat av Jimmiee Visa inläggåhhh...självklart vet jag inte de...
Hur beter sig folk då Szaaz ?
Tänk innan du skriver något Jimmiee, har sett flera kommentarer av dig som du kunde skippat.
Kommentera
-
Jora men vi alla är inte likadana.Ursprungligen postat av Szaaz Visa inläggNormalt? Hackar inte på andra, kommer inte med Ironiska kommentarer utan att förklara sig, inte klaga på någon osv.
Tänk innan du skriver något Jimmiee, har sett flera kommentarer av dig som du kunde skippat.
Vem hackar jag på ?
De ironsika kommentarerna tas på fel sätt..
Inte klaga på någon,ibland kanske man måste klaga lite?
Keep talking about me, You are just making me famous..
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Sant! Men man kan väl klaga snällt?Ursprungligen postat av Jimmiee Visa inläggJora men vi alla är inte likadana.
Vem hackar jag på ?
De ironsika kommentarerna tas på fel sätt..
Inte klaga på någon,ibland kanske man måste klaga lite?

Du verkar förstå nu iaf.
Kommentera
-
Hmm..ajaUrsprungligen postat av Szaaz Visa inläggSant! Men man kan väl klaga snällt?
Du verkar förstå nu iaf.
Keep talking about me, You are just making me famous..
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Azazeal Visa inlägggirren, pojkenmekepsen och grävlingen heja heja heja
Det är speciellt tråkigt att det ska behöva bli så, när man har en så fin sida som detta..
Vi har trots allt alla ett och samma intresse.
Visst man behöver inte hålla med om allt, och än mindre dela med sig om sina hemliga ställen
Vore inte världen bättre om vi bara hade kärlek
(haha var tvungen att lägga in lite flowerpower sådär på slutet)
Blanda inte in mej i det här...
Kommentera
-
Det är väl så att det är på FS precis som i verkliga livet. Det finns alltid folk som ska rätta till andras "fel" och tillkortakommanden och så finns ju den typen av människor som alltid ska bestämma hur man ska vara och tycka och klä sig och uppföra sig.....Ursprungligen postat av Azazeal Visa inläggOm jag hade fått 50öre, nej vänta, sänk det till 1öre, för varje gång man läst en tråd eller sett kommentarerna till alla bilder, där man sett att där är nån dum jävel som bara skriver för att klanka ner på andra, och vara så jävla "bror duktig"..
Då hade jag nog varit ganska rik vid det här laget..
fiskare... VAD ÄR ERT PROBLEM???
Jag blir så jävla trött på er.
Och ja, if i dont like it, leave it. Men så mycket nöje kommer ni inte få.
Alla kan inte gilla alla. Nej, men man kan likförbannat vara trevlig för det.
Hade ni verkligen varit så kaxiga om ni mött personen irl för första gången?
Ju mer man skriver ju mer inser man att man slår i tom luft.. För dom det gäller, är så uppe i sig själva att dom inte tar åt sig..
pfft....
Den ena parten går det ju ofta att resonera med, den andra har sin uppfattning klar och det står hugget i sten.
Livet är inte enkelt och lite skinn på näsan skadar inte.
//StefanDu kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.
´til things are brighter, I´m the man in black
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Rudan Visa inläggDet är väl så att det är på FS precis som i verkliga livet. Det finns alltid folk som ska rätta till andras "fel" och tillkortakommanden och så finns ju den typen av människor som alltid ska bestämma hur man ska vara och tycka och klä sig och uppföra sig.....
Den ena parten går det ju ofta att resonera med, den andra har sin uppfattning klar och det står hugget i sten.
Livet är inte enkelt och lite skinn på näsan skadar inte.
//Stefan
Kan bara hålla med. Och det skulle vara riktigt tråkigt utan dom, vad ska vi då skratta åt?
I dont give a fuck who your father is.... don´t walk on the water while i´m fishing.
Min Blogg
http://www.fiskesnack.com/forum/blog.php?u=7117
http://www.sportfishinglovers.se/
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
|
12 svar
1 408 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg