Aggressiva bilar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Aggressiva bilar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Originally posted by J.E
    Det fräckaste och sportigaste Volvo någonsin gjort är Volvo T 31 49-57 Traktor
    hehehe.... jätteroligt J.E
    Bifogade filer
    Jag känner inte hälften av er, hälften så väl som jag skulle vilja ... färre än hälften av er tycker jag hälften så bra om som ni förtjärnar!

Kommentera

Dom bilarna jag slängde upp förut var grymma, men nu ska det bli så mycket värre, detta är helt sjukt.

Vad sägs om en bil tillverkare som knappt tillverkade bilar? En tillverkare som kanske kunde göra en bil åt en & annan kung eller någon annan högfärdig typ, och bilarna var inte vilka som helst, dom var kungar förr, dom är kungar nu, vi snackar om Dusenberg.

Här är en bild på en av mina favoriter Dusenberg SJ Speedster, en rak 8, den måste vara gudomlig, om inte säg?

Kommentera

Ja den tillverkaren kan inte ha gjort många bilar

Kommentera

nja... tycker inte om så gamla bilar, 60-70tals bilar amerikanska då snackar vi nostalgi, den här känns mossig
          Jag känner inte hälften av er, hälften så väl som jag skulle vilja ... färre än hälften av er tycker jag hälften så bra om som ni förtjärnar!

Kommentera

Bille: Hehe...den är lagom ful.....slä'ngt på en supra kaross på en starlet:-D
            - Öland, Kalmarsidan och Smålands insjöar -

Kommentera

Varför sukta efter oanvändbara bilar? De som ni lagt upp bilder på här kan man ju inte ens få in ett 4 fots ismetespö i... :-)

Nä, bilen är ett transportmedel som ska frakta mig och mina fiskeprylar från punkt A till punkt B utan krångel och problem! Varför ska man ha bilar som går så fort? 110 km/h är ju maxgränsen... För alla följer väl fartbegränsningarna?
              Ja vad fan, man måste ju fiska!

Kommentera

Originally posted by BigFish
                Varför sukta efter oanvändbara bilar? De som ni lagt upp bilder på här kan man ju inte ens få in ett 4 fots ismetespö i... :-)

Nä, bilen är ett transportmedel som ska frakta mig och mina fiskeprylar från punkt A till punkt B utan krångel och problem! Varför ska man ha bilar som går så fort? 110 km/h är ju maxgränsen... För alla följer väl fartbegränsningarna?
                Ja!
                Bifogade filer
                !!!!!

Kommentera

Originally posted by MastaPike
                  Visst håller jag med om att skyline är en riktigt sjyst gatbil men om man verkligen fick välja vad man ville, vem skulle då kunna neka en Mercedes CLK GTR eller McLaren f1?

Eller för dom som kanske inte gillar att köpa sin bil färdigbyggd, varför inte köpa en Ultima GTR då? Då finns det i princip 0% chans att man åker på däng ute på vägarna!

http://www.ultimasports.co.uk/gtr/pics/gtr05.jpg <--- Ultima GTR (Den bilen som utvecklats mer i vindtunnel än många flygplan)

http://speedycars.chinacars.com/wall...%20-%20005.jpg <--- McLaren f1 (Blir arg då jag ser den för att jag vet att jag aldrig kommer få äga den)

http://sportcars1.tripod.com/merc_clk-gtr.jpg <--- Mercedes CLK GTR (Finns både som tävlings & gat version, tror den kostar 30 mille)

Å flugspöna e väl inte att tänka på att ta med, surt
                  I morgon, då ska jag nog fiska!

Kommentera

Originally posted by BigFish

Hehe, finns nog inget svar på den frågan, det handlar bara om att ha blivit född med en viss själ.

Det är en riktigt speciel känsla att pressa sig själv och ett fordon till max, väldigt farligt, men en underbar upplevelse. Dör man så dör man åtminstone lycklig...

Kommentera

Då får man hoppas att den personen inte kör och dör på allmänna vägar bara...

Är det något jag INTE vill möta så är det en ung man/pojke i en motorstark bil som han inte behärskar och som inte förstår konsekvenerna av farligt beteende i trafiken.

Jag personligen anser att de första 5 åren med körkort så ska det vara STORA skyltar på bilen som talar om att man är nybörjare bakom ratten + att man inte ska får köra bilar där antalet HK överstiger 100-115 st. Om man inte behöver större penis så finns ingen anledning för en 18-19 åring att fräsa omkring i en BMW som mamma äger.
                      Ja vad fan, man måste ju fiska!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                      11 svar
                      1 489 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Mathias 70  
                      Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                      260 svar
                      89 583 visningar
                      0 gillar