Aggressiva bilar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Aggressiva bilar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Finns väl isånna fall ingen anledning för någon oavsett ålder att köra omkring i en bmw om de redan har bra självförtroende (stor penis)?
    Senast ändrad av Rasmus; 2004-03-03, 23:18.

Kommentera

Aggresiv eller ej men detta måste jag anse vara min absoluta "drömbil" och kan inte tänka mig att köpa något annat som förstabil.

Föreställ er denna med en linder 380 sportsman på taket på väg till löddeå en ljummen vårdag, oooh jag ryyyyser
      Bifogade filer

Kommentera

Håller med fullständigt, ska man köra fort ska det ske kontrollerat, att raca på allmänna vägar är vansinne.

Att köra med mycket hästkrafter tycker jag inte behöver leda till att man kör så mycket vildare, färden blir snarare bekvämare och lugnare.

Kommentera

Vadå sukta efter oanvändbara bilar??? Man kan ju faktiskt ha en bil som ren nöjesmaskin som inte är menat att användas som något transportmedel mellan punkterna A till B. Man kan faktiskt gilla snabba bilar utan att man har en liten penis.. Är det så att dom som köper dyra och fina fiskesaker också har liten penis då eller???…… Jag tycker i alla fall om bilar, bilstereo och ilegala streetrace….

Kommentera

illegalastreet race J.E!?!?.... hehe
            Jag känner inte hälften av er, hälften så väl som jag skulle vilja ... färre än hälften av er tycker jag hälften så bra om som ni förtjärnar!

Kommentera

Jag tycker att det är en RÄTTIGHET att inte behöva möta omogna förare på allmänna vägar... Det är alla andras, liksom min, skyldighet att göra allt för att minimera riskerna för andra när man kör bil. Barnslighetsfaktorn är ganska hög när man börjar prata om illegala streetracetävlingar tycker jag och bara genom att uttrycka sitt gillande så har man bevisat att man kanske inte uppnått den mognad som krävs för körkort. För man har ingen som helst rätt att utsätta andra trafikanter för de riskerna! Nä, man får hoppas att polisen får lite större befogenheter så att de direkt kan förverka bilarna för dem som håller på med sånt och åker fast + att deras körkort ska ryka på livstid!

Jag säger inget om ni kör på bana eller enskilt inhägnat område, då kan det vara kul som fan, men på vägarna hör sånt inte hemma!
              Ja vad fan, man måste ju fiska!

Kommentera

Jag håller helt med om att race på allmänna vägar är helt förkastligt men jag har ändå lite förståelse för dem som gör det då det inte finns eller åtminstånde är antalet lagliga ställen begränsat och har man ett brinnande intresse för snabba bilar och vill mäta dem mot konkurrenterna så finns det inte mycket till val kvar för dom som vill tävla. Fler legala "banor" tror jag skulle spara polisens arbete samtidigt som det skulle skona liv och skador hos medtrafikanter. Sen finns det alltid rötägg som tycker att det är extra roligt om det finns en risk att se blåljusen i bakrutan.

Kommentera

nu lungnar vi ner oss gubbar, denna tråd ska ju vara glad och trevlig, vill ni tjöta så kan ni göra det på min andra tråd "har det gått för långt nu??"... visst får du ha din åsikt bigfish, du blev väll inte sur hoppas jag
                  Jag känner inte hälften av er, hälften så väl som jag skulle vilja ... färre än hälften av er tycker jag hälften så bra om som ni förtjärnar!

Kommentera

Mycke möjligt att jag inte nått en sån mognad att jag ska få ha körkort, men jag står i alla fall för att jag gillar streetracing. Men illegala streetracetävlingar på gamla industri rakor och enskilda väggar tycker jag är mycket bättre än att omogna förare kör runt som dårar inne i stan i alla fall…. Helst skulle man vilja se tävlingarna lagliga men så blir nog aldrig fallet, och lagliga racebanorna är inte direkt lika vanliga som Golfbanor…

Kommentera

Själv tycker jag inte det är speciellt kul att åka rakt fram.
                      En avstängd grusväg som är redigt kurvig, där man kan åka i sidled, det är nått som ger adrenalin.

Undra hur många som har körkort av alla som postat bilder här?
                      Jag har det i allafall.

Svenskbilhistoria. Bilen Tjorven.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                      11 svar
                      1 441 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Mathias 70  
                      Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                      259 svar
                      88 315 visningar
                      0 gillar