Behöver tips till skydd av iphone - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Behöver tips till skydd av iphone

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Behöver tips till skydd av iphone

Fick min iphone 4 idag. Tänkte höra med er vad ni har för skydd till dem. Hade tänkt skaffa invisible shield lr liknande som täcker telefonen, men en bumper kan ju aldrig skada heller, knappast i de miljöerna vi vistas i. Vad använder ni och vad skulle ni rekkomendera? Silicon,metall osv.

Mvh

Jag har ett plastskydd som täcker skärmen men även ger mindre friktion vid rörelser, syns inte ens. Sen har jag min iPhone i ett tunt läderfodral, vill inte ha massa fula skal och skit på min skönhet. Telefonen ska va "clean" när man väl håller i den. Så skaffa dig ett schysst fodral istället för något man sätter fast där bak. Ser bara så gubbigt och hej-jag-är-en-klant-som-ofta-tappar-telefonen-i-golvet aktigt ut.

Om det är första iPhonen så kommer lite tips på apps man inte ska vara utan.
    Akinator (kul att låta folk köra då dem för det mesta blir helt överförvånade och måste ha en likadan telefon med samma app)
    Kick Flick Football (skönt beroendeframkallande spel där man kan jaga personbästa och spela när man väntar på nåt)
    Epic Citadel (för att se vilken sjuk grafik din lur med retina display kan åstakomma)
    Senast ändrad av Asys85; 2010-10-02, 02:40.

Kommentera

Tappade min 4:a efter 5 dagar. Hade inte hunnit köpa nån bumper. Frontglaset helt kraas. Desutom e de limmat på display. Inte billigt om man skulle laga i Sverige. Läste om en annan kille som hade bumper på. Men glaset gick sönder ändå, av ett fall på 60 cm. Köp nått rejält skydd

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
      11 svar
      1 440 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Mathias 70  
      Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
      259 svar
      88 273 visningar
      0 gillar