På TV: Fiskedrag säsong 7 har premiär 17/10 kl 22:00 i TV4 Sport - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

På TV: Fiskedrag säsong 7 har premiär 17/10 kl 22:00 i TV4 Sport

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Djuphavsfiske efter skrei i Norge, var även på en räktrålarare.

Kommentera

Kvällens avsnitt var inge vidare..

Vilka vänder de sig till egentligen?
      Jag tycker mer och mer att Odell liknar en lekfarbror när han "tjoar & tjimmar" som han gör.
      En inbiten sportfiskeentusiast kan ju inte tycka att programmet är särskilt bra så vilka vänder de sig egentligen ?
      Svensson? Han sover nog kl 22,00.
      Pensionärer? De sover garanterat kl 22,00.
      Ungdomar? De kollar nog på någon dokusåpa hellre.
      Barn? De sover lika sött som pensionärerna kl 22,00.

Vilka finns då kvar som ser och uppskattar programmet?

Synd att man nästan måste se det i brist på annat...
      Som jag sagt tidigare, jag är lättroad och gillar enkel underhållning men detta var inte bra !

Kommentera

Ursprungligen postat av HenkeW Visa inlägg
        Kvällens avsnitt var inge vidare..
        Håller med, får ut mer av 20min på Youtube men man tittar ju ändå av någon outgrundlig anledning.

Kommentera

Var det bara jag som tyckte att han lät lite nedvärderande mot gäddan? Förstår inte varför ens göra en snutt gäddfiske när det verkar som om att han inte gillade varken fisket eller gäddan som fisk. Tråkig episod. Kändes väldigt 80 tal. Typ gäddan är en skräpfisk.

Kanske bara inbillning från min sida.

Kommentera

Undrar om dagens dåliga avsnitt hade något att göra med det man kunde läsa i sluttexten.
            Med bidrag från:
            Företag A
            Företag B

Kommentera

Ursprungligen postat av Testis Visa inlägg
              Undrar om dagens dåliga avsnitt hade något att göra med det man kunde läsa i sluttexten.
              Med bidrag från:
              Företag A
              Företag B
              www.fiskesnack.com
              Jag kunde tyvärr inte se avsnittet men kul att Fiskesnack.com kom med i eftertexten. Vi har inget med själva avsnittet att göra bortsett från lite reklam åt båda håll.

Tråkigt att ni är missnöjda, är det någon som skickat konstruktiv feedback till teamet? Kanske kan vara en idé inför nästkommande säsonger?
              C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
              Svar på vanliga frågor hittar ni Här
              Fiskesnacks regler hittar ni Här
              Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Nu såg inte jag hela avsnittet men det kändes mest som en semesterresa för herr Odell där han fick chansen att fiska lite. Det vore trevligt om det var lite mer genomtänkt programmidé och lite mer lärorikt för tittarna snarare än att visa fina bilder från savannen.
                http://www.reverbnation.com/burnout28

Kommentera

Många gillar inte William moberg när han körde fisket men förutom allt trökiga fjällfiske dom hade så hade dom mer kring fisket, fiskevård och lite historia vilket också bör ha en plats i fiskeprogrammen i mitt tycke definitivt fiskevård iallafall.

Själv var William bättre än Odell som gapar o tjoar och ska laga mat i varje avsnitt o dricka nåt fint vin i mitt tycke, då var det roligare o sitta och räkna alla gånger det ropas "den är fin" med William.

Nää en alt ett par ödemjuk/ar norrlänning/ar som fiskar i norden med alla metoder och så många arter som går att göra film av som skippar fin sprit och matlagning och stoppar in lite fiskevård eller någon intressant intervju med någon fiskeprofil istället. Det är vad jag skulle vilja se i fram emot i veckorna.

Men vi svenskar är riktigt duktiga på att gnälla också oavsett...

Kommentera

Ursprungligen postat av Skruttapan Visa inlägg
                    Många gillar inte William moberg när han körde fisket men förutom allt trökiga fjällfiske dom hade så hade dom mer kring fisket, fiskevård och lite historia vilket också bör ha en plats i fiskeprogrammen i mitt tycke definitivt fiskevård iallafall.

Själv var William bättre än Odell som gapar o tjoar och ska laga mat i varje avsnitt o dricka nåt fint vin i mitt tycke, då var det roligare o sitta och räkna alla gånger det ropas "den är fin" med William.

Nää en alt ett par ödemjuk/ar norrlänning/ar som fiskar i norden med alla metoder och så många arter som går att göra film av som skippar fin sprit och matlagning och stoppar in lite fiskevård eller någon intressant intervju med någon fiskeprofil istället. Det är vad jag skulle vilja se i fram emot i veckorna.

Men vi svenskar är riktigt duktiga på att gnälla också oavsett...
                    Snart börjar Fina Fisken TV, då blir det nog bättre

Kommentera

Ursprungligen postat av orient Visa inlägg
                      Snart börjar Fina Fisken TV, då blir det nog bättre
                      Att de ska börja med ett "Flams & trams"-avsnitt känns ju så där. Hoppas att de skrivit fel i programordningen på hemsidan.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
                      5 svar
                      1 180 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg KerryBlair  
                      Startad av Norsk, 2025-03-25, 11:46
                      1 svar
                      291 visningar
                      2 gillar