Perch Fight 2018 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Perch Fight 2018

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inlägg
    Ska försöka det nästa gång jag krokar en 3+ braxen på feederspöet, det blir intressant!
    Det värsta blir när jag hundradelen efter flippen kommer på att jag inte vill ha en flaxande klibbig braxen i fejset, kastar allt jag håller i händerna och tar ett steg åt sidan för att inte bli träffad av flygfisken.
    Hahahahaha!

Djungelvrål och kasta sig åt sidan.
    Ungefär som att frontalkrocka med en bubbla, bara att kasta sig åt sidan!
    Ingen fisk är chans för fisk.
    https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/

Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
    https://www.youtube.com/user/jurgenjons

Kommentera

• kom igen nu då, ölen är kall och uppslagen
      Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
      Flugfiske är en Livs-stil
      2016 har jag blivit Multifrälst

Kommentera

• Nu är avsnitt 6 (finalavsnittet) släppt!

Länk: https://www.youtube.com/watch?v=ZtoTDDg3sXo
        C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
        Svar på vanliga frågor hittar ni Här
        Fiskesnacks regler hittar ni Här
        Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

• Grattis team ABU. Well played

Kommentera

• Hade hoppats på Rapala! Hade varit en fantastiskt vändning (det var det visserligen ändå!) och jag gillar deras inställning: Positiva och idel leenden, inget sportkommentatorsnack - bara fiskeglädje när det är som bäst

Å andra sidan är det nog just Rapala som tar hem storvinsten i år. Jag skulle vilja se en försäljningsgraf över Shadow Rap Shad över de senaste veckorna... Ett fantastiskt bete som förtjänar all god renommé!
            För mig är det säsongens tveklöst bästa bete för grov öring. Och grov id, lustigt nog.

Kommentera

• Äntligen - en välförtjänt vinst för Abu.

Tycker alla team har gjort en fantastisk tävling, verkligen ingen som behöver gå hem med svansen mellan benen utan de har alla visat hur duktiga de är. Och som vanligt så de som skrattar hela vägen till banken är Söders, måste ge dem props för en sjukt väl genomfört koncept. Även om de skulle komma sist vinner de. Smarta killar :-)

(för att vara extra tydlig - tycker inte det är varken fel eller oförtjänt av Söder. De är jävligt duktiga fiskare och jobbar förmodligen stenhårt i sitt företag)

Kommentera

• Grattis till Professor Fränstam och "Han som är så jävla ful" Robbo. Grymt kul att Rapala fick "mini" revansch sista dagen. Grattis till Freewater som gör grymma produktioner. Att kolla på allt som Freewater gör är ju bara magiskt. Nu är de bara till att vänta till Pikefight, som känns som en evighet bort.

Kommentera

• Jag hoppades att Westin skulle vinna, men de fiskade ju bort sig totalt sista dagen, vilket är skönt för en glad amatör att se att även proffsen kan stå handfallna dagar då fisket bara går skit.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Pajkulan Visa inlägg
                    Jag hoppades att Westin skulle vinna, men de fiskade ju bort sig totalt sista dagen, vilket är skönt för en glad amatör att se att även proffsen kan stå handfallna dagar då fisket bara går skit.
                    Själv satt jag och tittade på sista avsnittet och kunde inte sluta tänka som så att alla andra lagen sökte upp sina områden och fisken, samtidigt som det kändes som att Westin antingen var för envisa för att leta upp fiskrika områden eller var så dåliga fiskare att de inte kunde prestera när platserna som de kanske blivit tipsade om i förhand inte levererade för dagen och att de inte vet hur man letar upp aktiv fisk. Nu vet jag ju inte om det var envisheten eller att de inte är så bra fiskare som de får creds för. Lite som att om du inte vet om bra platser att fiska så kan du inte få fisk, den med bäst kontakter vinner.

Jag tycker vinnarna gjorde allt bäst även om de inte fiskade bäst alla dagar, de hade platser som kunde leverera men när det var dött så sökte de upp fiskrika områden och briljerade där också.

Kommentera

• Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inlägg
                      Själv satt jag och tittade på sista avsnittet och kunde inte sluta tänka som så att alla andra lagen sökte upp sina områden och fisken, samtidigt som det kändes som att Westin antingen var för envisa för att leta upp fiskrika områden eller var så dåliga fiskare att de inte kunde prestera när platserna som de kanske blivit tipsade om i förhand inte levererade för dagen och att de inte vet hur man letar upp aktiv fisk. Nu vet jag ju inte om det var envisheten eller att de inte är så bra fiskare som de får creds för. Lite som att om du inte vet om bra platser att fiska så kan du inte få fisk, den med bäst kontakter vinner.

Jag tycker vinnarna gjorde allt bäst även om de inte fiskade bäst alla dagar, de hade platser som kunde leverera men när det var dött så sökte de upp fiskrika områden och briljerade där också.
                      Menade inte att ABU inte förtjänade vinsten, utslaget över tre dagar fiskade de bäst - även om Rapala/Storm visade var skåpet ska stå gällande stora fiskar.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Westermark, 2017-09-30, 20:39
                      3 svar
                      1 435 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg ameama
                      av ameama

Startad av Öresundsfiske, 2024-03-16, 11:33
                      7 svar
                      1 228 visningar