Fly vs Jerk 15 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fly vs Jerk 15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Ursprungligen postat av Ziggystardust Visa inlägg

    Med den logiken är jag för att mörda människor då jag avnjuter en dokumentär om seriemördare...‍♂️
    Det va nog det dummaste jag hört på mycket länge !!
    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
    Flugfiske är en Livs-stil
    2016 har jag blivit Multifrälst

    Kommentera


    • #12
      Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg

      Det va nog det dummaste jag hört på mycket länge !!
      Då har du inte hört mycket...

      Kommentera


      • #13
        För min del så är det konstigt att dom får medverka på Sportfiskemässan. Detta kan få mig att avsluta mitt medlemskap i Sportfiskarna som jag varit medlem i så länge jag minns.

        Hade det varit ett Misstag, fine. Alla kan göra fel, men då dom blivit polisanmälda vid fler tillfälle än detta så är det uppenbart att dom skiter fullständigt i fiskeregler.

        Men ni som följer dom och tycker detta är bra, skall alla vi andra fiskare då oxå börja skita i fiskekort ? Inte många fiskevårdsområde som skulle finnas kvar då........

        Nu skiter jag i denna tråden då jag verkligen, Verkligen ogillar KG..........

        Classe
        Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
        Flugfiske är en Livs-stil
        2016 har jag blivit Multifrälst

        Kommentera


        • #14
          Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
          För min del så är det konstigt att dom får medverka på Sportfiskemässan. Detta kan få mig att avsluta mitt medlemskap i Sportfiskarna som jag varit medlem i så länge jag minns.

          Hade det varit ett Misstag, fine. Alla kan göra fel, men då dom blivit polisanmälda vid fler tillfälle än detta så är det uppenbart att dom skiter fullständigt i fiskeregler.

          Men ni som följer dom och tycker detta är bra, skall alla vi andra fiskare då oxå börja skita i fiskekort ? Inte många fiskevårdsområde som skulle finnas kvar då........

          Nu skiter jag i denna tråden då jag verkligen, Verkligen ogillar KG..........

          Classe
          Sportfiskarna har väl egentligen inget med sportfiskemässan att göra. De ställer inte ens ut i år.

          Kanalgratis ställer ut, men vad jag förstått har de inte finalen på mässan utan på nån pub i närheten.

          Tämligen säker att antalet stora avhopp i år från fly vs jerk beror på att kanalgratis höjde de redan dyra avgifterna för att få deltaga. Inget med att vitryssar med mera skulle deltaga. De fick nog snarare plats på grund av avhoppen. Eller att visa personer på kanalgratis vid upprepade tillfällen tjuvfiskat. De som varit i blåsvädret tidigare, inte senast har dessutom lämnat kanal gratis.

          Håller med att tjuvfiske är skit. Samtidigt glad att det finns fiskefilm att se på youtube, speciellt så här års. Så kommer se "flyan" även om jag saknar veteranerna där i gamet. Men förstår att man vill bojkotta det, bojkottar en hel del av deras andra filmer själv.

          Kommentera


          • #15
            Av all skit som följer med det nu även i Sverige överkommersialiserade sportfisket får man ta det onda med det goda. När jag växte upp på 70-80 talet fanns tidningen Fiskejournalen och ABUs Napp & Nytt, det var allt. Enklast är väl att rösta med fötterna, gillar man inte - titta inte. Det tjänas bra pengar om man kollar ägarbolagen på allabolag.se, då finns det så klart incitament att bryta lagar och regler med i stort sett obefintlig upptäcktsrisk och ingen eller minimal påföljd.

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Relaterat

            Collapse

            Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Serigös, 2015-08-25, 20:18
            22 svar
            10 066 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Henke E
            av Henke E
             
            Startad av the.holoscenes@gmail.com, 2021-02-16, 16:42
            11 svar
            957 visningar
            7 gillar
            Senaste inlägg Henke E
            av Henke E
             
            Startad av Letho, 2022-07-19, 23:21
            20 svar
            1 965 visningar
            3 gillar
            Senaste inlägg Letho
            av Letho
             
            Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
            6 svar
            1 087 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg banmincer  
            Startad av Henke E, 2022-11-12, 18:31
            3 svar
            558 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg lsjonsson  
            Arbetar...
            X