10-hugg på lax ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

10-hugg på lax !

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• wolfman
    replied
    Ursprungligen postat av Exxet Visa inlägg
    Känner att herr Wolfman har spytt tillräckligt med galla över mig nu. Jag har bara fört fram vad som sägs om trollingfiske, både här, inom politiken, troliingfiskarnas egen hemsida mm mm.

Om Wolfman och TAMTAM tror att jag är emot er tror ni fel, det är sportfiskare som ni som själva gräver er egen grav. Jag bara påvisar vad som sker, inget annat.

Nu kan ni ju skriva till FishEco och spy lite galla över dom också, för dessa ord är kanske lite väl rakt på sak.

http://www.fisheco.se/news.php?modulID=2&newsID=703
    Exxet ......jag vet inte vad som är fel i ditt liv men du verkar vara en missnöjesprofet och kverulant av bibliska mått.

Jag hade ett svar skrivet som jag är glad att jag inte postade för det hade förmodligen helt suddat ut det jag ville ha sagt.

Kan glädja dej med att regler ångående trollingen är på väg i det snaraste.

Dock verkar du vara en så ledsen människa så jag vill ta detta tillfälle i akt att säja:

Glad påsk Exxet!!! hoppas att det som förstör ditt liv och gör dej så utagerande ordnar sej och att du får en gladare fortsättning än den börjat!!!

Mvh din sportfiskekompis Wolfman

Lämna en kommentar:

• Exxet
    replied
    Känner att herr Wolfman har spytt tillräckligt med galla över mig nu. Jag har bara fört fram vad som sägs om trollingfiske, både här, inom politiken, troliingfiskarnas egen hemsida mm mm.

Om Wolfman och TAMTAM tror att jag är emot er tror ni fel, det är sportfiskare som ni som själva gräver er egen grav. Jag bara påvisar vad som sker, inget annat.

Nu kan ni ju skriva till FishEco och spy lite galla över dom också, för dessa ord är kanske lite väl rakt på sak.

Lämna en kommentar:

• Penguin
    replied
    Abel både trollar och flugfiskar. En av de duktigaste inom bägge områdena. Han håller på med undersökningar om hur andelarna odlad respektive vild lax det finns i Östersjön. Han medverkar aktivt i hur uttaget av fångsten sker inom sportfiskecharterbranschen. Han har aldrig haft ett 10-hugg på lax tidigare. Jag skulle vilja påstå att det är jättebra att det var Abel som var skeppare vid denna filminspelning. Stort grattis till honom samt till de gäster som var med.

Lämna en kommentar:

• Jester Burk II
    replied
    Det härliga med sportfisket är den villkorslösa förbrödringen och toleransen mellan utövarna av de olika grenarna i hobbyn. Ett balsam för själen helt enkelt.

Lämna en kommentar:

• diedose
    replied
    Ursprungligen postat av Kalle Mandelstam Visa inlägg
    Grattis till första inlägget på FS! Kanske inte den mest finstämda entrén jag har sett men lycka till i den fortsatta debatten.
    Hahaha!

Lämna en kommentar:

• Kalle Mandelstam
    replied
    Ursprungligen postat av tomislav2000 Visa inlägg
    Trolling är inte sportfiske! Inte ens nära det!
    Grattis till första inlägget på FS! Kanske inte den mest finstämda entrén jag har sett men lycka till i den fortsatta debatten.

Lämna en kommentar:

• Tumlaren
    replied
    Mycket moget sagt, när Sportfiskarna och fiskelagen säger att det är sportfiske. Men det är din åsikt, tyvärr finns trånsynta personer överallt. Jag sagt det innan, dra inte alla trollingfiskare över samma kam.
    Skitstövlar finns det inom alla typer av fiske från trollingfiskaren med miljonbåtar till abborremetaren med ett dåligt bambuspö.
    Tumlaren

Lämna en kommentar:

• SteveSl
    replied
    Haha är allt jag säger.
    I

Lämna en kommentar:

• tomislav2000
    replied

Lämna en kommentar:

• SteveSl
    replied
    Tillägg till sammanfattningen: det är sjukt coolt att få 10 laxar samtidigt!
    Senast ändrad av SteveSl; 2013-03-26, 22:00.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av anteman, 2025-05-12, 14:47
5 svar
606 visningar
0 gillar
Senaste inlägg anteman
av anteman