Kan man lura en lax med detta tro, den kanske är lite stor. Jag tänker bombarda och offset krok.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Landlax vättern
Collapse
X
-
Det börjar krypa ihop sig. Tycker kylan kom fort nu efter sommaren. Någon som laddar upp inför årets landfiske i Vättern?
Lämna en kommentar:
-
40gr vicke i grön/silver är riktigt bra annars och ger bra kastlängd.
Lämna en kommentar:
-
Ok, trodde det va mest drag. Är det spiggimitationer som gäller? Har dykt vid Hästholmen och då såg jag gigantiska spiggstim så jag misstänker att dom gillar spigg. Jag är riktigt sugen på att testa landlaxfisket, det verkar grymt/ mvhUrsprungligen postat av stefan1 Visa inläggNästan alla gör det.
Lämna en kommentar:
-
Nästan alla gör det.Ursprungligen postat av Junk0ne Visa inläggGod kväll, pallar inte läsa igenom hela tråden nu men är det nån som kör med bombarda till landlaxfisket? Mvh
Lämna en kommentar:
-
God kväll, pallar inte läsa igenom hela tråden nu men är det nån som kör med bombarda till landlaxfisket? Mvh
Lämna en kommentar:
-
Vindriktningen är bra, men får gärna mojna en smula..Ursprungligen postat av FatRap Visa inläggVäntar på att vinden ska vända...
Lämna en kommentar:
-
Hej Johannes, eller vad du nu heter.Ursprungligen postat av archipelago Visa inläggJapp!
Har du varit i kontakt med Uffe62 här på forumet ang en ouppklarad affär er emellan ?´
Han har försökt nå dig men får inget svar då telnumret han fick inte är giltigt längre...
Kontakta honom och red ut saken !
/ HenkeW, moderator
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av anteman, 2025-05-12, 14:47
|
5 svar
606 visningar