Ursprungligen postat av big catch
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Mälar EM 2008
Collapse
X
-
Korv är aldrig fel när man kommer in från en dag på sjön!Ursprungligen postat av big catch Visa inläggDags att lyfta tråden nu.Tror ni att det finns nåt intresse av att vi fixar korvförsäljning efter tävlingen.Skriv om ni vill att det ska finnas en korvgumma när ni kommer in.Det blir ett starkt startfält om man kollar resultatet från värtan cup ganska många som var topp 20.Och än en gång grattis till garys
Lämna en kommentar:
-
korv är alltid gott!!Ursprungligen postat av big catch Visa inläggDags att lyfta tråden nu.Tror ni att det finns nåt intresse av att vi fixar korvförsäljning efter tävlingen.Skriv om ni vill att det ska finnas en korvgumma när ni kommer in.Det blir ett starkt startfält om man kollar resultatet från värtan cup ganska många som var topp 20.Och än en gång grattis till garys
Lämna en kommentar:
-
Dags att lyfta tråden nu.Tror ni att det finns nåt intresse av att vi fixar korvförsäljning efter tävlingen.Skriv om ni vill att det ska finnas en korvgumma när ni kommer in.Det blir ett starkt startfält om man kollar resultatet från värtan cup ganska många som var topp 20.Och än en gång grattis till garys
Lämna en kommentar:
-
Ja groggarna smakar bra där, det tror jag att jag kommer ihåg.Ursprungligen postat av big catch Visa inläggDet går bra ståplats finns det alltid.Sprit finns det oxo och lite varma mackor går väl att fixa.Efter ett tiotal skapliga groggar smakar det kanon.
Men sen mörknar minnet...
Lämna en kommentar:
-
Det går bra ståplats finns det alltid.Sprit finns det oxo och lite varma mackor går väl att fixa.Efter ett tiotal skapliga groggar smakar det kanon.Ursprungligen postat av Mickey_KnoX Visa inläggDu kanske kan bo i Big Catchs garage, han har dessutom mycket i baren som han gladeligen bjuder på.
Hur det är med hans matkunskaper vet jag inte, men jag skulle nog inte chansa...
Lämna en kommentar:
-
Du kanske kan bo i Big Catchs garage, han har dessutom mycket i baren som han gladeligen bjuder på.Ursprungligen postat av Johan Wallin Visa inlägghur går det, hur många team är klara?
kan någon tipsa om bra boende i Sigtuna, gärna billiga sovplatser och dyr mat, slipper ju förmodligen notan..
Hur det är med hans matkunskaper vet jag inte, men jag skulle nog inte chansa...
Lämna en kommentar:
-
med tanke på vilka deltävlingar som kvarstår så är jag lika trygg som tidigare. tänkte ändå ge er nåt poäng.
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av MaxximJo, sesong 2025 är nog ny klappad och klar. Sjöarna här börjar frysa till. Sista fisketuren gav sex...1 Foto
-
Kanal: Fisketävlingar
2025-11-19, 23:07 -
-
av MrRodarchTjenare alla fiskesugna!
Jag tillsammans med några klasskamrater på Forshagaakademin har startat...-
2025-11-08, 13:31 -
-
av MaxximFina fiskar har registrerats. Har fått en hel del själv också, men ingen updatering på gäddfemman. Har...3 Foton
-
2025-10-02, 18:19 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BrainDisorder, 2025-01-09, 10:54
|
44 svar
2 927 visningar