Mälar EM 2008 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mälar EM 2008

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• big catch
    replied
    Nae men det är en chans att få se Leksand spela ut.Och slippa åka till dalarna

Lämna en kommentar:

• Max Vallius
    replied
    Ursprungligen postat av big catch Visa inlägg
    Här har du en utmaning gnagarn.Om jag placerar mig bättre än dig så bjuder du på aik-leksand 18/2 och står med i leksands klacken.Om du placerar dig bättre än mig så bjuder jag och står i aik klacken.

Jens

är Aik något att se på ??

Lämna en kommentar:

• big catch
    replied
    Han skulle nog ha lämnat i år nu har ju alla klackar nåt att garva åt även om lif vinner.

Lämna en kommentar:

• gnagaren
    replied
    Och Nyllet framot då kan det bli nåt.Jag vet inte om LIF,s supervärvning Pelle Prästberg är så imponerande men vi får se.
    Glöm inte att ni har Jan Huokko, han är väldigt duktig BAKÅT.

Sorry! kunde inte låta bli.Lågvattenvarning på skämtet.

Lämna en kommentar:

• big catch
    replied
    Och Nyllet framot då kan det bli nåt.Jag vet inte om LIF,s supervärvning Pelle Prästberg är så imponerande men vi får se.

Lämna en kommentar:

• gnagaren
    replied
    Ni har ju Tärna och en skaplig keeper.Men jag tänkte köra orange bombare och låga killers så kanske man smälter in.HAHA
    Dr Martens är inte helt fel heller.

Om vi tjatar på Notan att han ska komma hem så har vi en bra stomme, ser lite tunnt ut i truppen i dag.

Lämna en kommentar:

• big catch
    replied
    Ursprungligen postat av gnagaren Visa inlägg

Ha ha ha. ingen dålig utmaning du kommer med.
    Vet inte riktigt hur dåliga/bra vi är i år. låt mig se gnaget ett par fighter innan.

Ser framför mig hur du klättrar upp på räcket i Hovet och startar klacken med vi är gnaget,vi är gnaget,vi är gnaget AIK,alla hatar oss,alla hatar oss, alla hatar oss,vad faaaan gör det. osv.
    Ni har ju Tärna och en skaplig keeper.Men jag tänkte köra orange bombare och låga killers så kanske man smälter in.HAHA

Lämna en kommentar:

• gnagaren
    replied
    Här har du en utmaning gnagarn.Om jag placerar mig bättre än dig så bjuder du på aik-leksand 18/2 och står med i leksands klacken.Om du placerar dig bättre än mig så bjuder jag och står i aik klacken.

Ha ha ha. ingen dålig utmaning du kommer med.
    Vet inte riktigt hur dåliga/bra vi är i år. låt mig se gnaget ett par fighter innan.

Ser framför mig hur du klättrar upp på räcket i Hovet och startar klacken med vi är gnaget,vi är gnaget,vi är gnaget AIK,alla hatar oss,alla hatar oss, alla hatar oss,vad faaaan gör det. osv.

Lämna en kommentar:

• big catch
    replied

Lämna en kommentar:

• gnagaren
    replied
    Ursprungligen postat av Johan Wallin Visa inlägg
    Vi ska köra den nu i höst, ser fram emot det, roligt upplägg faktiskt. Men vi ser verkligen fram emot mälar EM också, att AIK och Wallins trissar varandra lite har sina förklaringar...

Hatten av idag till Allan, Gnagaren, för sina fina gäddor och ödmjuka stil!
    Det vara bara ett smakprov på vad som kommas skall.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av BrainDisorder, 2025-01-09, 10:54
44 svar
2 894 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Maxxim
av Maxxim