Inga probs enligt Norton: Safeweb Norton
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
DittDrag.se
Collapse
X
-
-
Tråden flyttad till "Handlare"C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ludde863 Visa inläggÄr detta samma snablar som Söder sportfiske säljer?
Mvh
Tomas
Kommentera
-
Gällande virusvarning, vi hittar inget som verkar konstigt. Webbshoppen är baserad på Wordpress om detta är något som era virusprogram reagerar på. I vilket fall får ni varningar får ni gärna e-posta oss om hur, eventuellt även tipsa om åtgärder. Ni lämnar inte ifrån er mer information än er adress när ni handlar. Inga personuppgifter inga kontonummer eller liknande. Om det trots allt känns osäkert får ni gärna e-posta, ringa eller handla via butiken på Blocket, självklart gäller samma erbjudanden, priser, fraktkostnader m.m.
Skitfiske
Tomas
Kommentera
-
Ursprungligen postat av S.Peterson Visa inläggTjenare, jag undrar om det finns någon med erfarenhet av denna sidan (http://www.dittdrag.se/) ?
Jag var lite sugen för de hade så billiga "snablar" och även att "Gäddmadamen" såg intressant ut.
Dock så tycker jag sidan är lite knepig, konstig information när det kommer till frakt och liknande.
Någon som har erfarenhet som har handlat från sidan vore det guld värt. Kanske till och med är så att någon har en kommentar om ovannämnda beten?
Tack på förhand, skitfiske!
Kommentera
-
Är det någon laxtrollare som har erfarenhet av bomber-liknande vobblern "Lax-Ös" eller skeddragen "Salolax"? Speciellt Lax-Ös ser grymt bra ut men man har ju misstagit sig förut.
Tips på andra bra Laxtrolling-beten från sidan kanske..?
Gädda hugger ju på allt så där funkar de säkert, men lax/öring i Vänern är ju något kräsnare vad gäller beten så därav min fråga. Har köpt flera fina, billiga skeddrag från Tyskland, identiska med NK-skedar, men har aldrig fått fisk på dessa trots en helt OK gång. Kan ju vara slump, men använder dessa ganska ofta (trots allt :P)
Vid bra recensioner av dessa beten kommer jag bli en stooor kund på denna sida
MVH MickeFan va kasst väder... BRA, då drar vi å fiskar!
Trolling i vänern + sjöarna runt omkring. Gädda, lax, öring, gös. Lägg till min blogg
[FONT=Impact]http://teamflink.blogspot.com/[/FONT]
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
130 svar
25 279 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()