DittDrag.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DittDrag.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• DittDrag.se

Tjenare, jag undrar om det finns någon med erfarenhet av denna sidan (http://www.dittdrag.se/) ?

Jag var lite sugen för de hade så billiga "snablar" och även att "Gäddmadamen" såg intressant ut.
    Dock så tycker jag sidan är lite knepig, konstig information när det kommer till frakt och liknande.

Någon som har erfarenhet som har handlat från sidan vore det guld värt. Kanske till och med är så att någon har en kommentar om ovannämnda beten?

Tack på förhand, skitfiske!

Polarn handla där , det var helt suveränt. Thomas som äger det är trevlig och har Snabb leverans, och dragen är bra som attans enligt polarn och det jag läst, specielt Gäddmadamen
    Inget att tveka, bara handla , kommer själv köpa gäddmadamer av dem. Dem har bra färger , härlig gång. och ett par 10kg+ tagna på gäddmadamen, dom är även uppdaterade iår med ännu bättre krokar
    Senast ändrad av giant; 2012-09-22, 00:21.
    vänliga hälsningar

Sprid kunskapen om nyttan av återutsättning av stor gädda samt lämplig utrustning och teknik för god behandling av fisken.

Kommentera

har handlat en del prylar där, och allt har varit bara PERFA

Kommentera

Okej tack för snabba svar och bra info Hur ligger det till med frakter och så då? vet att det är fritt över 200kr men hittade inte info om vad det kostar under. Skrev in mitt postnr och så.

Kommentera

Han säljer madamerna på blocket med. Tror priserna e de samma. Dötrevlig säljare.

Kommentera

Hej, tackar för goda omdömen. Gällande eventuell frakt följer jag postens avgifter strikt, d.v.s. 20-100g: 12kr 101-250g: 24kr 251-500g: 36kr, 500g<: 48kr.

Orsaken till frifrakt över 200kr och inte under är att det inte är direkt lönsamt att skicka mindre kvantiteter, jag försöker hålla bra priser och då är det viktigt med lite kvantitet. Frifrakt har jag för att det ska vara enkelt för oss alla.

Skitfiske

Tomas

Kommentera

Okej, Tack för att du tog dej tiden att svara Tomas!

Riktigt bra fraktpriser och priser på betena. Du kan vänta dej en beställning av mej inom en snar framtid!

Skitfiske!

Kommentera

La en beställning på 3st igår, ska bli riktigt kul å testa!!
                Blir det succe kommer det garanterat bli fler färger!!
                Grymt med fraktfritt på best över 200:- och riktigt bra priser

Kommentera

Tomas säljer även på Tradera och jag har handlat en del saker av honom. Jag är helt nöjd med hans prylar. Han svarar snabbt och skickar så fort han ser att betalningen kommit in. Inget krångel har jag stött på.
                  Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Ursprungligen postat av S.Peterson Visa inlägg
                    Tjenare, jag undrar om det finns någon med erfarenhet av denna sidan (http://www.dittdrag.se/) ?

Jag var lite sugen för de hade så billiga "snablar" och även att "Gäddmadamen" såg intressant ut.
                    Dock så tycker jag sidan är lite knepig, konstig information när det kommer till frakt och liknande.

Någon som har erfarenhet som har handlat från sidan vore det guld värt. Kanske till och med är så att någon har en kommentar om ovannämnda beten?

Tack på förhand, skitfiske!
                    Hej S.Peterson skicka gärna ett e-post till oss kring vad som är knepigt/konstigt så ska vi försöka fixa till det. Tackar för besöket.

Hälsningar

Tomas

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    130 svar
                    25 121 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                    6 svar
                    1 211 visningar
                    0 gillar