Varning! Piscari.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varning! Piscari.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Varning! Piscari.se

La en beställning från Piscari för 5 veckor sen och har inte hört ett ljud från dom. Har mailat och ringt dom dagligen i flera veckor utan svar. Numren som står på sidan är inte i bruk. Skrev en kommentar på deras facebooksida och 30 min senare hade dom stängt ner den. Tyvärr så förskottsbetalade jag också....

Ok, låter ju inget vidare... Har bara beställt därifrån en gång tidigare men då fick jag allt direkt och det var väldigt välpackat osv.

Kommentera

Var ett tag sedan jag handla där men då var servicen så bra man kan begära. Kolla så du har rätt uppgifter, finns en del skojare som säljer i andras namn eller snarlika namn.

Kommentera

Var något/några år sedan jag handlade där och det funkade snabbt och bra. Blev dessutom en reklamation (garantiärende) efter ett tag som dom hanterade klockrent.

Kommentera

Jag har beställt där för nåt år sen o då funkade det bra. Men nu börjar man bli fundersam. Har hört andra som har problem med dom nu också. En som väntat i 10 månader utan att få sina grejer. Det minsta man kan begära är väl att dom ska kunna svara på mail eller telefon.

Kommentera

Ursprungligen postat av Classe71 Visa inlägg
            Var ett tag sedan jag handla där men då var servicen så bra man kan begära. Kolla så du har rätt uppgifter, finns en del skojare som säljer i andras namn eller snarlika namn.
            Beställde på www.piscari.se. Har fått orderbekräftelse till mailen. Har även försökt nå ägaren på hans mobilnummer men även det är avslutat.

Kommentera

Verkar mysko, deras hemsida se ju ut som vanligt, de borde ju släcka ner den om det är nått alvarligt problem i företaget typ konkurs eller obestånd

Kommentera

Ursprungligen postat av Classe71 Visa inlägg
                Verkar mysko, deras hemsida se ju ut som vanligt, de borde ju släcka ner den om det är nått alvarligt problem i företaget typ konkurs eller obestånd
                Ja. Jag väntar lite till, annars får det bli till att gå vidare med detta till konsumentverket. Man vill ju gärna få tillbaka pengarna iaf.

Kommentera

Ursprungligen postat av jerkmaster_2 Visa inlägg
                  Ja. Jag väntar lite till, annars får det bli till att gå vidare med detta till konsumentverket. Man vill ju gärna få tillbaka pengarna iaf.
                  Reklamera på din internetbank om du betalat med kort så fixar din bank tillbaka dina pengar, men vänta lite först
                  Gå med i facebookgruppen: Humminbird & Minn Kota Sverige (nu med över 1600 medlemmar).

Kommentera

Dom går inte med vinst iaf

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    130 svar
                    25 764 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
                    10 svar
                    2 058 visningar
                    0 gillar