H2o-Flufiske.se........... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

H2o-Flufiske.se...........

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• H2o-Flufiske.se...........

Hej !

Tänkte bara höra ni som har beställt från den Webshopen. Hur har det fungerat?

Jag beställde Tafsmaterial den 17e förra månaden. Har fortfarande inte fått nånting.
    Har även mailat 2 gånger, skickade sista mailet 2012-11-02. Fick svar igår att han hade "Missat" att kolla mitt mail.
    Ja visst, men ska det verkligen ta 4 dagar att svara på ett mail?

VÄÄÄÄÄÄLDIGT dålig service från deras sida. Betalade med Visa. Så nog är dom snabba att dra pengarna. Men har inte fått något i brevlådan..

Är det nån annan som råkat ut för såhär extremt dålig service från deras sida??

Kommer inte beställa mer saker från dom iallafall...

Vet att i våras eller förra våren beklagade Emin (han som äger det) flugfiskeforumet (som kanske inte får nämnas vid namn efter en het tråd) att han haft skilsmässa och annat, verkar konstigt att han inte fått ihop det än.

Många som inte fått svar, svårt att få tag i dom mm. mm. Tyvärr är det allt för många butiker som startar en webshop utan att veta att det krävs minst en extra anställd, och allt annat arbete det blir.

Hur mycket beställde du för? Jag har börjat handla med aviavgift/postförskott när det gäller lite dyrare saker. Då vet jag att jag får sakerna iallafall, behöer inte gå ovetande om det kommer eller ej.

Kommentera

Ursprungligen postat av daikai1 Visa inlägg
      Vet att i våras eller förra våren beklagade Emin (han som äger det) flugfiskeforumet (som kanske inte får nämnas vid namn efter en het tråd) att han haft skilsmässa och annat, verkar konstigt att han inte fått ihop det än.

Många som inte fått svar, svårt att få tag i dom mm. mm. Tyvärr är det allt för många butiker som startar en webshop utan att veta att det krävs minst en extra anställd, och allt annat arbete det blir.

Hur mycket beställde du för? Jag har börjat handla med aviavgift/postförskott när det gäller lite dyrare saker. Då vet jag att jag får sakerna iallafall, behöer inte gå ovetande om det kommer eller ej.
      Jaha, men det är ju länge sen..
      Vill inte kasta skit eller nåt, men det här är faktiskt nästan den sämsta servicen jag råkat ut för tyvärr..

Lyckligtvis beställde jag bara för cirka 150kr, hatar att beställa så små ordrar, men kollade runt och hittade inget annat jag behövde. :/

Kommentera

ja, man blir lite bortskämd med servicen hos några webbutiker... 2-3dagar brukar det ju ta att få hem sakerna...

Varför har du inte ringt istället för att maila

Kommentera

Ursprungligen postat av daikai1 Visa inlägg
          ja, man blir lite bortskämd med servicen hos några webbutiker... 2-3dagar brukar det ju ta att få hem sakerna...

Varför har du inte ringt istället för att maila
          Ja..

Har tänkt att ringa, men kommer alltid på det i sista sekund, och nu har jag glömt bort det helt :P

Kommentera

Vill bara flika in att det är helt ok att nämna andra forum när det finns en bra orsak för det. Dock är smygreklam för konkurrerande sidor tillåten.

Flyttar tråden till "Handlare"-forumet.
            C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
            Svar på vanliga frågor hittar ni Här
            Fiskesnacks regler hittar ni Här
            Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
            130 svar
            25 359 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg engqvist  
            Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
            6 svar
            1 236 visningar
            0 gillar