Ny sportfiskebutik - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny sportfiskebutik

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ny sportfiskebutik

Nu har den faktiskt öppnat - "NYA" Sporting med "GAMLA" Lasse bakom disken. Schyst sortiment och påstår att postorderna skall bli den snabbaste i Sverige med leveranser dagens efter eller inom 2 dagar från beställning. Detta återstår väl att se men klarar dom det är jag självskriven som kund. Kolla in hemsidan http://www.nyasporting.se

Råkar inte möjligtvis vara din egna affär??
    Ursprungligen postat av Whoknows
    Nu har den faktiskt öppnat - "NYA" Sporting med "GAMLA" Lasse bakom disken. Schyst sortiment och påstår att postorderna skall bli den snabbaste i Sverige med leveranser dagens efter eller inom 2 dagar från beställning. Detta återstår väl att se men klarar dom det är jag självskriven som kund. Kolla in hemsidan http://www.nyasporting.se

Kommentera

och............................................
      callaway

Kommentera

Dyrare än innan d´å Sporting faktiskt höll OK priser... Hur skall dom nu klara sig med högre priser och inte FOX-grejorna? Återstår att se, men alltid kul med snabba lkeveranser !

EDIT; att Zalt och Zam wobblern för tillfället kostar 0:- i shoppen kan nog uppskattas av många...
        sigpic

Kommentera

Jag var inne och kollade i butiken idag och det såg bra ut må jag säga. På dragfronten kretsade det mesta kring trolling och feta gäddwobblers. Det hängde några riktigt biffiga vedklabbar bland jerkprylarna faktiskt. Det fanns dessutom ett helt rum med mete och specimenprylar. Jag tror att det kan bli en jävligt schysst butik så fort de fått lokalen i ordning för personalen är trevlig och tillmötesgående. Har ni vägarna förbi Örebro är det helt klart värt ett besök.
          Senast ändrad av Gäddhängke; 2005-04-26, 09:50.

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan
            Dyrare än innan d´å Sporting faktiskt höll OK priser... Hur skall dom nu klara sig med högre priser och inte FOX-grejorna? Återstår att se, men alltid kul med snabba lkeveranser !

EDIT; att Zalt och Zam wobblern för tillfället kostar 0:- i shoppen kan nog uppskattas av många...
            inte FOX-grejorna? Det kryllar av FOX prylar i butiken. Ska du beställa över internet så får du dock gå in på popup-tackles hemsida. De hyr ett rum hos Lasse.

Kommentera

Goda nyheter!

Lycka till med den nya butiken

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
              10 svar
              2 158 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Westley Richard  
              Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
              23 svar
              2 111 visningar
              0 gillar