Jensen & Celander! Ullared - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jensen & Celander! Ullared

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Jensen & Celander! Ullared

Måste bara rekommendera sportfiskebutiken Jensen & Celander i Ullared.

Blev för ett tag sen medtvingad av familjen till Ullared, och trodde ärligt talat inte jag skulle överleva.
    Men efter att ha hittat både bar och denna underbara lilla sportfiskebutik i direkt anslutning till det stora varuhuset i helvetet så tog jag mig faktiskt igenom dagen.

När jag sen kom hem åkte jag på en något tidig fiskesemester till öland och upptäckte då att min nya fina rulle inte höll måttet utan jag vart missnöjd med den.
    Och där satt jag 30 mil från inköpsstället, utan rulle och höll på att gå upp i atomer.
    (Viste ni föresten att varken öland eller kalmar har en enda sportfiskebutik... helt sjukt.)
    Jag skickade ett mail till Jensen & Celander och beskrev mitt problem. Jag förväntade mig två möjliga svar, antingen att han skulle skriva , synd ångerrätten gick ut igår (vilket den gjorde) eller att jag var välkommen att komma in med den eftersom jag köpte den i butiken.
    Men så blev det lyckligtvis inte, dom var väldigt förstående, och shit kan ju hända lixom, så det var bara att skicka in rullen och välja en ny. Han skickade den nya rullen på en gång, Alltså långt innan jag hade möjlighet att skicka in den gamla, och bjöd på frakt av både den nya och gamla rullen. Spolade på lina å fixade så jag bara kunde hämta ut rullen och fortsätta fiska som om inget hade hänt.
    Hur som helst, dom var iaf förbannat hjälpsamma och tillmötesgående. Och i min panik skickades säkert 15 mail fram och tillbaka vilka alltid svarades på omedelbart.
    Vist kan man tycka att det är ju deras jobb. Men långt ifrån alla lever tyvärr upp till det. Speciellt bland nätbutikerna.

Så om ni grabbar här blir medtvingade till Ullared av era tanter kan jag verkligen rekommendera denna butiken. den ligger vid Gekås Ullared (dit käringarna vill). Dom har som de flesta andra en hel del bra reaprodukter i butiken, och ett skapligt utbud över lag. Men framför allt, Dom gör det där lilla extra när något går fel som man som kund då uppskattar så mycket. Sånt som gör att iaf jag återvänder som kund.
    Med vänlig hälsning

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
130 svar
25 126 visningar
0 gillar
Senaste inlägg engqvist  
Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
6 svar
1 211 visningar
0 gillar