dittdrag.se funderingar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

dittdrag.se funderingar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• dittdrag.se funderingar

Då det är helt dött i handlartråden så ställer jag samma fråga här i ljugarbänken istället.

Dittdrag.se verkar vara en spännande sida med riktigt bra priser, någon som har erfarenhet av hur kvalitén är? Tänker främst på shadjiggarna, snabeljiggarna och jiggskallar, med andra ord saker som har med gummibeten att göra. Bilderna ser kanonfina ut men vill gärna veta om grejerna håller hyfsad kvalitet samt om gången är bra på shadarna samt snablarna.

Fiskar mkt med 30cm shaden samma simm mönster som action plastic men hållbarare sjukt prisvärd tagit mkt 100+are i år på dom

Kommentera

Har ett par snablar,. ok kvalité, plasten kunde möjligtvis varit lite mjukare.
      Har även de mindre shadsen och dom är riktigt fina
      Allt går bra, tills det börjar gå åt helvete

Kommentera

Mycket trevligt att höra, tycker prislappen på gummibeten är rimlig där nämligen, när det sticker över 100kr för ett gummibete så känns det nästan löjligt men det är min högst personliga åsikt.

Kommentera

Håller med dig till fullo.
          Tomas på dittdrag är för övrigt riktigt, riktigt bra att ha och göra med
          Allt går bra, tills det börjar gå åt helvete

Kommentera

Haha! Vad roligt att en sån här tråd skapas 1 timme efter jag beställt därifrån! Beställde nästintill allt skit dem hade på lager förutom gummi grejer.

Vilken kvalle har själva wobblersen o skeddragen från sidan? Då menar jag själva "plasten"... Går de att dänga dem i stenar några gånger eller? Bryr mig icke om färgen... Går alltid att ta bort o måla själv om de blir för slitet.
            Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.

Kommentera

Vilka urhåliga wobblers klarar av att dängas flera gånger på stenar?
              Wobblers har bra kvalle och levererar. De håller vanligen samma standard som abdra märken som t.ex. Westins. Det har förekommit ibland läckage i någon charge, men Tomas är Mr. SERVICE himself. Skönare handlare kan du letar efter.
              Gummis har varit lite hårdare än jag föredrar, men jag fiskade hela säsonen med bland annat vertikaljiggarna, och fick mycket fisk på de.
              Det kommer även helt nya shads och snablar i en mjukare blandning.
              Hoppas jag kunde hjälpa.

Kommentera

Dittdrag.se är riktigt bra, bra snabba leveranser och shadjiggarna är förförande, inte riktigt lika "slängig" gång som mina favoriter lunker city, men extremt prisvärda.. Lite hårdare i gummiblandningen kanske därför dom inte slår lika hårt samt lite mindre storlek på paddel...

Skönt att det finns några aktörer som pressar priserna men samtidigt håller hög kvalite då ja instämmer med dig jerka att gummibetena idag värderas som guld, blir dyrt i längden med gummidrag över 100 spänn utan krok, och gäddan slicar dom som en bakispizza en söndag morgon på första hugget...

Kommentera

Håller med om allt sagt ovan. Tomas är mycket serviceminded, grejerna har bra pris men är lite hårda i gummit. Köpte några snablar i höstas som levererade precis som mina originalsnablar från sent 90 tal.

Funderade dock på om det inte kunde löna sig att koka de nya snablarna för att få dom mjukare. Nån som gjort detta?
                  [FONT="Arial Narrow"]-Ta hänsyn till andra vid vattnet.
                  -Ta med skräpet hem.
                  -Var ödmjuk.
                  -Njut. Sluta hetsa o stressa.
                  -En dålig dag på/vid sjön är FORTFARANDE bättre än en bra dag på jobbet. [/FONT]

http://mammatalar.blogspot.com , Knudor Fnugelfufens Flurbaderf...

Kommentera

Köpte ett par snablar i fjol... dom funkade bra! men torkade tyvärr sönder över vintern. Men gummibeten blir ju ändå sönderbitna så det gör väl kanske inte så mycket. Men man kanske kan förvara dom bättre? typ inplastade eller något.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                    130 svar
                    25 288 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                    6 svar
                    1 224 visningar
                    0 gillar