Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
provat denna?
Collapse
X
-
Sidan suger ju stenhårt, eller är det bara i Mozilla man ser typ TP10 12.34kr Och inget mera när man klickat in på en kategori?
Nope det var det inte, kasst måste jag säga, kan väl kanppast sälja ngt om det när det inte står vikter, eller ngt alls!
Dock HM Dragonlina 150m typ 50 kr, felprissatt ? :/Senast ändrad av Flodebanan; 2005-10-03, 20:52.sigpic
Kommentera
-
ORKA flodeUrsprungligen postat av FlodebananSidan suger ju stenhårt, eller är det bara i Mozilla man ser typ TP10 12.34kr Och inget mera när man klickat in på en kategori?
Nope det var det inte, kasst måste jag säga, kan väl kanppast sälja ngt om det när det inte står vikter, eller ngt alls!
Dock HM Dragonlina 150m typ 50 kr, felprissatt ? :/
, står ju att företaget är i startgroparna och websidan likaså? Det primära är väl att priset på grejerna är ok! Men som vanligt observerar du det ingen annan fäster vikt vid
(som sagt - välj engelska och det kan hjälpa).
Kommentera
-
.....
The alt.usenet.rulez.is.the.king FAQ
Hakkaa päälle!Saatanan Usenet Rulez, sauna ei ole tarpeeksi kuuma.Kanna sisälle lisää pontikkaa, akka, pikinpäin!Perkele alt.usenet.rulez.is.the.king!
Klickbara länkar följer nedan
Nattplockad mask
Gädda äter Sissy
Abborre vs mask
Abborre vs mört
Måånga gäddor samlade vid betet
Gädda äter gädda
Spännande fiskemetod efter gädda
FS SPARADE TRÅD
Laxhugg!
Kommentera
-
Fick detta till svar från företaget i fråga;Ursprungligen postat av EvertHedrande
- la iväg en beställning, men internetbanken "blev tjurig" när jag klistrade in bankgironr. och skulle hämta mottagarenamn ... -jaja, det funkade helt enkelt inte
. -vad göra? ... nämn inte paypal för det suger pung! 
Tjenare Tom!
Vi är ledsna att det inte gick att skicka in pengar
och undersöker
detta just nu.
Som tack för att du försökte, bjuder vi på din beställning.
Dragen kommer inom ett par dagar.
Med vänliga hälsningar.
Micke och Team Great Fishing.
Tja vad säger man; ett par mail har jag fått - båda skickade till mig på sena kvällskvisten - sista var förstås trevligast
. Ett mindre företag med tid och engagemang för den enskilda kunden i sann "attitude-anda" - ett komplement kanske
Senast ändrad av Evert; 2005-10-04, 00:02.
Kommentera
-
Startgroparna, visst. Men varför inte fixa webbsidan innan man lägger upp t.e.x det svenska tillvalet ?Ursprungligen postat av EvertORKA flode
, står ju att företaget är i startgroparna och websidan likaså? Det primära är väl att priset på grejerna är ok! Men som vanligt observerar du det ingen annan fäster vikt vid
(som sagt - välj engelska och det kan hjälpa).
Ingen annan fäster vikt vid!?, jo tror dom flesta klickar på svenska, och sedan ser dom typ SL41 13.84kr när man klickar in under jigghuvuden. Hur skall man kunna veta vilken vikt, krokstorlek m.m det är? Det tycker jag verkligen är relevant fakta ! Men det kanske du inte gör?(Och det tror jag alla som bor i sverige ganska snart märker)
Men du kan tycka precis som du vill, faktumet att sidan för tillfället suger står kvar i mina ögon.(Det har dock inget med företaget att göra och jag har inte sagt att det inte kan bli en helt OK sida när den är klar)
Hade jag ett eget företag skulle jag inte lansera ngt som inte var klart. Hellre låta det stå TBA.sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
130 svar
25 582 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg