Jag handlade spö, rulle och ett par småprylar på danska Jagt og Fiskerimagasinet. Dom var snabba och trevliga på mail och telefon. Jag beställde på tisdag och fick paketet på måndag (Köpenhamn-Sundsvall). Rekommenderas! http://www.jagtogfiskerimagasinet.dk
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
jagtogfiskerimagasinet.dk
Collapse
X
-
Jag öppnade mjölken hemma, hällde upp ett glas och av min förvåning smakade det som det ska.....någon som bryr sig?Ursprungligen postat av Hassan Visa inläggJag handlade spö, rulle och ett par småprylar på danska Jagt og Fiskerimagasinet. Dom var snabba och trevliga på mail och telefon. Jag beställde på tisdag och fick paketet på måndag (Köpenhamn-Sundsvall). Rekommenderas! http://www.jagtogfiskerimagasinet.dk
luktar smyg reklam här!
-
Ai ai. Det var absolut inte min mening att reklamera för en affär, jag tänkte bara lägga ut att jag var nöjd. Jag bor i Sundsvall och har inga ekonomiska interessen eller kopplingar till danska butiker. Om det inte är ok så tar jag gärna bort det!
Kommentera
-
Fånigt inlägg...Ursprungligen postat av Serigös Visa inläggJag öppnade mjölken hemma, hällde upp ett glas och av min förvåning smakade det som det ska.....någon som bryr sig?
luktar smyg reklam här!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kirshim Visa inlägg
tråkigt inlägg, det är väl bra att kunna få tips om bra handlare
särskilt om man skulle vilja beställa något från danmark som överlag har ett bättre sortiment, då vill man gärna ha en bra och seriös handlare innan man börjar shoppa loss i webbutiker som ligger utanför gränserna
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
|
10 svar
2 135 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg