jagtogfiskerimagasinet.dk - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

jagtogfiskerimagasinet.dk

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• jagtogfiskerimagasinet.dk

Jag handlade spö, rulle och ett par småprylar på danska Jagt og Fiskerimagasinet. Dom var snabba och trevliga på mail och telefon. Jag beställde på tisdag och fick paketet på måndag (Köpenhamn-Sundsvall). Rekommenderas! http://www.jagtogfiskerimagasinet.dk

Ursprungligen postat av Hassan Visa inlägg
    Jag handlade spö, rulle och ett par småprylar på danska Jagt og Fiskerimagasinet. Dom var snabba och trevliga på mail och telefon. Jag beställde på tisdag och fick paketet på måndag (Köpenhamn-Sundsvall). Rekommenderas! http://www.jagtogfiskerimagasinet.dk
    Jag öppnade mjölken hemma, hällde upp ett glas och av min förvåning smakade det som det ska.....någon som bryr sig?

luktar smyg reklam här!

Kommentera

Ai ai. Det var absolut inte min mening att reklamera för en affär, jag tänkte bara lägga ut att jag var nöjd. Jag bor i Sundsvall och har inga ekonomiska interessen eller kopplingar till danska butiker. Om det inte är ok så tar jag gärna bort det!

Kommentera

Tycker det är bra att du skrev här, dom har ett spö som jag är rätt sugen på om min Amb 6500i TSR passer i rullfästet:

Hittar inte detta spö i nån svensk butik, så då får man väl vända sig till danskarna för lite hjälp...=)

Kommentera

Ursprungligen postat av Serigös Visa inlägg
          Jag öppnade mjölken hemma, hällde upp ett glas och av min förvåning smakade det som det ska.....någon som bryr sig?

luktar smyg reklam här!
          Fånigt inlägg...

Kommentera

Ursprungligen postat av Kirshim Visa inlägg
            Tycker det är bra att du skrev här, dom har ett spö som jag är rätt sugen på om min Amb 6500i TSR passer i rullfästet:

Hittar inte detta spö i nån svensk butik, så då får man väl vända sig till danskarna för lite hjälp...=)

tråkigt inlägg, det är väl bra att kunna få tips om bra handlare

särskilt om man skulle vilja beställa något från danmark som överlag har ett bättre sortiment, då vill man gärna ha en bra och seriös handlare innan man börjar shoppa loss i webbutiker som ligger utanför gränserna

Kommentera

jaha???
              Trodde det var det jag uttryckte...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
              10 svar
              2 135 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Westley Richard  
              Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
              23 svar
              2 073 visningar
              0 gillar