jag har varit inne på cela många gånger och alltid har jag blivit bemött på ett skumt sätt, brukar snacka med han korte runda killen. har frågat samma saker vid olika tillfällen och han har nästan alltid helt olika svar, därför köpte jag inte mina fluggrejjer där utan på wittlock istället. en dag gick jag ändå in på cela o köpte en tafs, jag sa att jag inte visste hur man skulle sätta fast den i linan. då erbjöd han sig att göra det till mig. någon dag senare kommer dit med mina fluggrejjer för att låta honnom hjälpa mig sätta ihop grejjerna, jag frågade även om de kunde knyta fast backingen i linan, det gick bra. eftersom den rundes arm var gipsad fick Ceasar(han som bryter) göra det istället. när han gör en nålknut för att sätta fast backingen i linan går backinglinan av vid knuten. han gör om det och samma sak händer tre ggr. han säger att de på wittlock har gett mig en gammal rutten backing. han påpekar även att min SA mastery trout lina är gammal. eftersom jag inte vet så mkt om flugfiske så blir jag självklart besviken, går hem och ringer wittlock och förklarar situationen. de förklarar att backingen är färsk + att fluglinan är av nyare modell och kan omöjligt vara gammal, jag litar mer på wittlock än cela så jag förstår att de på cela snackat gojja. killen på wittlock säger att jag kan be CeLa ringa honom. jag går ner till CeLa men de vägrar att ringa, Ceasar hävdar att det inte är hans buissness.
jag gick till Fiske o Fiskar där de hjälpte mig att sätta ihop sakerna, de sa även att det inte var något fel på varken backing eller lina.
jag tänker iallafall ALDRIG mer handla på CeLa och råder alla som inte vet precis vad de vill ha att göra detsamma.
Ps. bara så ni vet så har han lille runde inte rört ett spinnspö på över tio år, ändå rekomenderade han mig att köpa sambadraget till mitt havsöringfiske eftersom han brukar använda det själv.
jag gick till Fiske o Fiskar där de hjälpte mig att sätta ihop sakerna, de sa även att det inte var något fel på varken backing eller lina.
jag tänker iallafall ALDRIG mer handla på CeLa och råder alla som inte vet precis vad de vill ha att göra detsamma.
Ps. bara så ni vet så har han lille runde inte rört ett spinnspö på över tio år, ändå rekomenderade han mig att köpa sambadraget till mitt havsöringfiske eftersom han brukar använda det själv.
Kommentera