skäms! CeLa sportfiske, Malmö - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

skäms! CeLa sportfiske, Malmö

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av tarmluddddd
    ett mycket bra svar är: det tänkte jag inte på. wittlock erbjöd sig självklart att sätta ihop det till mig när jag ringde o berätta vad som hänt o betala frakten. men det tyckte jag var onödigt eftersom den kompetensen även finns i malmö. Du verkar upprörd "knota", har du inte fiskat på ett tag?
    Nej då är inte upprörd, har lite svårt att förstå logiken i att köpa grejor på ett ställe och sedan be en konkurrent att sätta ihop dessa grejor, men ok du har förklarat varför.
    Klart att kompetensen finns även i Malmö, men hur kul är det för en handlare där att få sätta ihop grejor som man köpt hos någon annan.

Kommentera

Ursprungligen postat av knota
      Nej då är inte upprörd, har lite svårt att förstå logiken i att köpa grejor på ett ställe och sedan be en konkurrent att sätta ihop dessa grejor, men ok du har förklarat varför.
      Klart att kompetensen finns även i Malmö, men hur kul är det för en handlare där att få sätta ihop grejor som man köpt hos någon annan.

kanske som en service för att attrahera nya kunder.
      achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
      \m/

Kommentera

Ursprungligen postat av ALQ
        kanske som en service för att attrahera nya kunder.

Det kanske är så att den lokala handlaren ska "leva på" att sätta ihop grejor som är köpta på postorder, frågan är hur länge det går ihop sig.

Kommentera

Det kanske är så att den lokala handlaren ska "leva på" att sätta ihop grejor som är köpta på postorder, frågan är hur länge det går ihop sig.

släpp sargen och kom in i matchen!!! vill han ha fler kunder så har han en bra och kunnig service som sträcker sig en bit utöver sina konkurenters, detta leder till att man får fler kunder och säljer fler varor. ganska grundläggande marknadsföring faktiskt. har man vettiga prylar till ett vettigt pris och kunnig personal, så är det viktigaste att få in folk i butiken. när man väl fått in dom i butiken och tar hand om dom på ett vettigt sätt så blir dom framtida kunder. på så sätt bygger man upp ett förtroendekapital som resulterar i att man inte alltid behöver vara billigast, utan ens service och kvalitet talar för sig självt. men detta är så självklart att det inte ens är värt att diskutera.
          achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
          \m/

Kommentera

Knota, du missar en väsentlig mening i det första inlägget i denna tråden.

en dag gick jag ändå in på cela o köpte en tafs, jag sa att jag inte visste hur man skulle sätta fast den i linan. då erbjöd han sig att göra det till mig.
            Han bad INTE de sätta ihop den, han sa att han inte kunde och DE erbjöd sig att göra det...

Kommentera

Ursprungligen postat av fogelberg
              Knota, du missar en väsentlig mening i det första inlägget i denna tråden.

Han bad INTE de sätta ihop den, han sa att han inte kunde och DE erbjöd sig att göra det...

Ursäkta, ser det nu, ska läsa bättre nästa gång.
              Senast ändrad av Guest; 2006-01-30, 09:59.

Kommentera

jovisst förstår jag att de kan bli lite tjuriga när man kommer in med andras grejjer. i detta fallet så köpte jag en tafs på CeLa och ville i första hand ha hjälp med att montera fast den, sen att backingen slank in i leken kan ha gjort de på CeLa lite tjuriga, men då hade det varit bättre att säga att de inte ville/hade tid eller nåt istället för att hitta på massa trams. gällande hjälpen jag fick på Fiske o Fiskar så köpte jag flugbindarprylar i samma veva, jag skulle köpa det i alla fall men hade inte bestämt riktigt var o vad men eftersom de var så hjälpsamma så blev det där. Så visst kan en butik tjäna på att göra något sådant.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                130 svar
                25 313 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg engqvist  
                Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                6 svar
                1 228 visningar
                0 gillar