AnglersCorner - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

AnglersCorner

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• AnglersCorner

Skulle skicka en beställning till denna sida men betalningen gick inte igenom så då kontaktade jag dom via mail för att kolla om ordern gått igenom eller inte innan jag gjorde nya försök. Dom svarade snabbt inom ett dygn och allt löste sig utan problem...
    Jag skickade iväg en beställning (funkade denna gång) och relativt snabbt ramlade paketet in hemma, helt rent och fint....
    Öppnar paketet och går igenom försändelsen och upptäcker att en vara saknas, skulle vara två st av ett flöte men fick bara ett, vilket är ett vanligt plockfel när man packar en order om jag förstått saken rätt (full förståelse att det kan gå fel)
    Skickade ett mail och beskrev problemet, inget svar så efter en vecka så skickar jag ett nytt mail, nu har det nog gått ytterligare två veckor och fortfarande inget svar...
    I mina mail har jag bara konstaterat att en vara saknas och frågar hur dom vill lösa detta.
    Men konstaterar nu att dom skiter blankt i mig som kund så då kände jag att dom kunde få några ord här som beskriver vad dom består av för virke, så länge det gäller att få in pengar så var du väldigt hjälpsamma och snabba, men när det blev fel så skiter man i kunden, inga planer på att beställa något mer från dom i framtiden...
    Kan iofs tillägga att övriga ordern såg bra ut och jag beställde från England då jag ville ha speciella sänken för beachcasting vilket jag inte hittar i Svea Rike....
    Senast ändrad av Kirshim; 2015-10-30, 22:39.

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
130 svar
25 322 visningar
0 gillar
Senaste inlägg engqvist  
Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
6 svar
1 230 visningar
0 gillar