Dessa fiskebutiker - Nu skiter jag i det här! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dessa fiskebutiker - Nu skiter jag i det här!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Dessa fiskebutiker - Nu skiter jag i det här!

Sista gången jag orkar pallra mig till en fiskebutik! De två senaste gångerna jag har varit inne hos handlarna (Sthlm/olika varje gång) har det slutat med att jag kommit hem med substitut och inte det jag gick för att köpa.

Nu senast skulle jag köpa på mig gamakatsukrokar (tidigare tafsmaterial) för att jag är trött på att tappa fisk på de dåliga standardkrokarna. Men, nej. Det verkar inte finnas sådana i Stockholm! "Alla" skyltar med att de har dem hemma, men när man väl är där så, -icke! Fick med mig ett gäng Owner-krokar istället... Eagle Claw, mitt andra val var, just det -SLUT!

Nu har jag tröttnat! Ska i framtiden köpa ALLT via Internet. Och visst, kanske via de affärer jag handlar hos idag. Men de får skicka hem skiten istället. Eller, är det lätt/smidigt/billigt att beställa från t.ex. USA?

Servicen är kanon i de flesta ställen, men jag vet ju vad jag ska ha så det är inte det viktigaste. Det viktigaste är att det jag vill ha (och det de utger sig för att sälja) finns inne.

GAAAAAAARGGGGGGGHHHHHHHH! Så ja! Nu känns det lite bättre!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
130 svar
25 772 visningar
0 gillar
Senaste inlägg engqvist  
Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
10 svar
2 068 visningar
0 gillar