Äre bara jag som är med om sjukt dålig service från denna butiken? Elr är de så enkelt att dem har lagt ner?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sporting.se?
Collapse
X
-
Hmmm, intressant, jag har helt ärligt BARA extremt bra erfarenhet av sporting, men, då ska jag väl tillägga att jag hittills aldrig beställt därifrån (men lär ju göra det) utan bara haft massa mailkonversationer med dem.
Mot mig har de alltid varit fruktansvärt bra när det kommer till kundservicen, grymt snabba och väldigt informativa/vettiga svar, samt trevligt bemötande...och detta även utan att jag ens beställt nåt därifrån (ännu som sagt).
Hur gick det för dig @gbjerne? löste det sig???
Mvh
/peter
- Gillar 1
Kommentera
-
För ett par år sen var det aldrig problem att beställa därifrån, Nu dom två senaste gångerna hade dom nästan inget hemma men på hemsidan hade dom sakerna, Fick pengarna tillbaka men lite trist när man sett framemot att få hem just det man beställt, men har bara hört bra saker om Sporting som butik. Men som webbshop får dom höja sig ett par steg tycker jag
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Gädd-jos Visa inläggHmmm, intressant, jag har helt ärligt BARA extremt bra erfarenhet av sporting, men, då ska jag väl tillägga att jag hittills aldrig beställt därifrån (men lär ju göra det) utan bara haft massa mailkonversationer med dem.
Mot mig har de alltid varit fruktansvärt bra när det kommer till kundservicen, grymt snabba och väldigt informativa/vettiga svar, samt trevligt bemötande...och detta även utan att jag ens beställt nåt därifrån (ännu som sagt).
Hur gick det för dig @gbjerne? löste det sig???
Mvh
/peter
Kommentera
-
Ursprungligen postat av team färgen Visa inläggDu har bara EXTREMT bra erfarenheter av dom!
Sådär 8mån efter inlägger lades in.
??????
jag har bara gjort ett inlägg i denna tråden och det gjorde jag idag (inte för 8månader sen) efter jag fått ännu ett trevligt (och snabbt) mail ifrån sporting?
Jag fattar inte, men misstänker att du har fått nåt om bakfoten? mitt inlägg är bara reflekterande över hur jag har blivit bemött av sporting, ingenting har med några 8månader eller annat att göra?
Mvh
/peter
EDIT:
eller du menar att det var 8månader sen som @gbjerne hade problem med dom i 2veckor? det har ju inget att göra med att JAG fortfarande bara haft extremt bra erfarenhet av dem?
Däremot så är ju min fråga till honom fortfarande av intresse, hur gick det till sist för honom liksom? har det hunnit lösa sig under de här ~8månaderna (eller vad det nu är, skyller på dig om antalet månader är fel )Senast ändrad av Gädd-jos; 2016-11-21, 21:23.
Kommentera
-
Bumpar tråden lite.
Verkar som det fortfarande är dålig service. La en order den 15/8 och har inte hört någonting från dom. Mailade efter 1 vecka och frågade vad som händer, men inget svar. Mailade dom nyss igen. Hör jag inget om ett par dagar så skiter jag i ordern och lägger mina 3000kr på ett företag som iaf kan skriva och säga att saker är slut eller att det kommer ta lite tid innan de får hem det.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2011-09-08, 21:27
|
99 svar
26 485 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Cosmoz 08