Beställde lite grejer 27/3 via webb, fick orderbekräftelse bums. Allt fanns i lager, leverans 3-5 dagar yadda yadda.
Minst ett dussin samtal, 2-3 mail och 3 veckor senare har jag fortfarande inte sett mina grejer.
Fick ett besked att det var skickat 3/4, ringde igen igår 16/4 och då fick jag ett annat besked att "det går idag....." *suck*
Skärp er Wittlock, ni ligger inte på plus hos mig iaf!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Wittlock
Collapse
X
-
Jag har beställt flera gånger från deras webshop och det har funkat bra varje gång. Visst varorna har ju inte kommit dagen efter precis, men inte heller så lång tid så man känt för att klaga.
När det gäller servicen med att svara på mejl så är de inte de bästa precis.
Tre butiker har jag haft att göra med och det är Wittlock, Capricorn och Fiskeflugor.se. Endast Fiskeflugor.se har varit väldigt snabba på att svara på mejl, trevliga och tillmötesgående. Capricorn har aldrig besvarat mina mejl men har varit snabba på leverans.
Lämna en kommentar:
-
Utan att gå in på detaljer skulle jag inte rekommendera nån att handla där via deras webshop. Men då är man ju van vid grym service som på Lundgrens och Söders.
Lämna en kommentar:
-
Nåväl, jag oroade och hetsa upp mig helt i onödan.
Alla grejerna kom idag med posten och allt var som det skulle. Så de var rätt snabba trots allt.
Lämna en kommentar:
-
Skit att jag inte sett denna tråd tidigare.
Hade jag läst denna tråd hade jag aldrig beställt grejer där ifrån utan hållit mig till Capricorn som funkat bra.
Suck... har beställt spö, rulle, tafsmaterial och hela konkalongen från Wittlock. Vill ju ha grejerna så fort som möjligt.
Lämna en kommentar:
-
Jag kommer aldrig att rekommendera Wittlock.
-Värdelös service.
-Svara inte på mail eller telefon.
-Tar över en vecka för ett paket att komma, om det ens kommer.
Lämna en kommentar:
-
Att handla där har fungerat bra för mig. Mkt nöjd som kund. Häls /T
Lämna en kommentar:
-
Jag har bott i Halmstad under några studieår 92-94, 97-98 och 03-04 och jag har alltid fått bra bemötande och god service. Det är ganska fullt med folk ibutiken så det kan ju vara en förklaring till att dom inte svarar i telefon....provat att maila???
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
|
10 svar
2 180 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg